Bella27_ Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 jeg er 3.gangs gravid, og mener å huske at jeg kjennte spark i uke 14 i forrige svangerskap, men ikke i dette:/
hirse 76 Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Det er helt vanlig ved min første graviditet kjente jeg ikke noe før mellom uke 18 -20.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Ingen Svangerskap er like. Jeg er 2.gangs gravid og med nr 1 kjente jeg godt med liv i uke 19. Nå har jeg morkaka foran og kjente ikke ordentlig med dult i magen før i uke 24.
Student89 Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg kjente første sparket i uke 17 ca. Og utenpå magen i uke 19 Dette er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap
dorthea89 Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 er 17 uker på vei og har heller ikke kjennt noe=/ Kjipt, men d kommer nok snart:))
Bella27_ Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2010 takk for svar:) synes det er litt rart å ikke ha kjennt noe som helst, da jeg tidligere har kjennt spark tidligere:) håper bare at alt er bra med den lille:) HI
KmammaK Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Føyer meg inn i rekken på hva folk sier her om plassering av morkaken. Jordmor viste meg det i dag på UL, og når en ser hvor tykk den er som da blir liggende mellom baby og huden på magen, så er det ikke rart det tar litt lengre tid enn når den ligger bakvoer eller en annen vei.. Og ligger den mye med beina innover mot buken, tar det også lengre tid før en kjenner noe.. Det hun sa var at når en da plutselig kjenner noe, så er det for noen plutselig veldig tydelig, istedet for de som føler sånn bittelitt ubestemmelig en stund først..
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Her er også morkaken plassert midt foran den lille jenta vår. Hun var super aktiv på UL på fredag og vi er i dag 19+2, men jeg kjenner ingenting....Litt kjedelig, men det kommer seg vel etterhvert.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Nindus82 og dere andre som ikke kjenner liv enda.. Skal si jeg var utolmodig av meg da jeg var i uke 19 osv.. Jeg kjente ingenting, mens mange andre her inne kjente masse liv i den uka. MEN, vær tolmodig. Det måtte jeg være. Det tok jammen meg tid før jeg kjente den lille. Ikke før i uke 24 kunne jeg kjenne ordentlig dult. Men det er dager hvor kjenner henne lite. Jeg har jo morkaka foran. Så det er en veldig ulempe. Men, det kommer med å kjenne liv. Kan bare ta litt lengere tid for noen av oss. Plutselig kjenner dere også dult:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 ja er nok slik at svangerskapene er forskjellige fra gang til gang som jeg har hørt. er nok 1 gangs selv, har akkurat bynt å kjenne dult de siste 1-2 ukene, ikke mer enn små bevegelser/dult. men det øker vel mer etter hvert.
KmammaK Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Nabojenta kjente ikke noe før 21+6, men alt sto strålende fint til:)
Gutt 08 Jente11 Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Jeg vært kymret for det samme som deg. Kjente liv i uke 13 sist, mens nå har jeg ikke egentlig kjent noe enda, og nå er jeg 17 uker på vei. MEN jeg har hørt hjertelyd hos lege, så må bare stole på at alt står bra til:) Vi får bare smøre oss med tålmodighet, og huske på at dette svangerskapet (og den lille i magen) kan bli helt annerledes enn sist. Men merker jo at det er veldig lett å sammenlikne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå