Snuskomrusk Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hei Har så vidt begynt å scrappe litt i min nye babybok, men siden denne kun består av 20 blanke, sorte sider, er jeg usikker på hva jeg bør ha med. Har disse punktene skrevet ned, men føler jeg glemmer noen viktige og! Tenkte boken skulle gjenspeile det første leveåret. Håper noen kan gi meg litt tilbakemelding om dere ser noe som mangler * Innhold * De aller første bildene (ultralydbilder) * Fødselen * Nyfødt * Meg og Mamma * Meg og Pappa * Her bor jeg! * Første bursdag * Første jul * Gaver * Meg og dyr * På stellebordet * Ut på tur * Reise * Bilder * Sykdommer
*Nøtta* Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Ååå,babybok er så kos! Jeg kjøpte meg en jeg synest var så bra og utfyllende...jeg skriver bare ned her hvilke overskrifter jeg har i min jeg,så kan du jo selv se om du vil ha med noen av de. *Store forventninger- når fant vi ut om deg,mamma/pappas reaksjon,ønsker for livet ditt* *Dagdrømmer- ma/pa gledet seg mest til,ma/pa ble nervæs når de tenkte på,hørte hjertet slå,ma/på kjenner liv første gang* *Navneleken- våre favorittnavn* *Gavedryss- før fødselen,noen skilte seg spesielt ut fordi* *Fødsel- hedelsesforløp,følelser ma/pa,besøk,gaver* *Barnedåp/navnefest* *Livets tre - vi håper du arver* *Hjem kjære hjem- hjemkomst,de første ukene* *Vi blir bedre kjent- da du var tre mnder var du cm,kg,du var tidlig ute med å,sent ute med å,det var ingen tvil om at du var sulten,trett, når, du lyste opp/ble sinna når,du likte best å gjøre* *kloke ord- det beste/verste/morsommste rådet vi fikk* *Smilefjes- smilte/lo for første gang og av hva* *Tidlig krøkes- alt det andre første gang* *Plisk,plask- første bad* *Mat for mons- all favoritter,samt første gang og reaksjoner* *Steg for steg* *Småprat* *Blid igjen- gjenstander du trøstet deg med,triks for å roe deg ned* *En liten personlighet* *Favoritter i lek* *Lekekamerater* *Din første vår,sommer,høst,vinter,hårklipp,ferie* *sååååå stor* *første bursdag*
Snuskomrusk Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2010 Tuuuusen takk for innspill Tar med meg noen punkter videre
*Nøtta* Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Den som jeg refererer til er et rosa album/bok,heter "Barnet vårt" og er pakket inn i et plastomslag. Kjøpte den på Ark bokhandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå