Trinemp Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Er gravid med nr 2. Har en datter på 9 mnd, og er nå 13 uker på vei. I to dager nå har magen min vært konstant stram og hard. Ligger jeg på siden går det bra, men ligger jeg på ryggen, løfter datteren min, reiser meg opp osv.. blir magen helt stram og hard. Er veldig urolig for om noe kan være galt. Er det noen som har det på samme måte? Magen er rolig av og til, men meste av dagen stram og hard! Har hørt at babyen kan dø og at kroppen sier i fra ved å være sånn her, men det har jeg bare hørt da. Blir jo så klart urolig og litt redd. Synes det er litt tidlig at livmora skal være sånn. Skal til legen om to dager, så jeg kan jo spørre om han kan lytte på hjertelyden da. Blir glad for svar.
gakkeliten Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jøss! Kjapp på'an! Visse andre bruker fire år på å få neste.. Unnskyld, jeg skal ikke spøke. Det kan hende du har kynnere alt? Jeg fikk det mye tidligere nå med nummer to- Og de kommer gjerne ved anstrengelser. Men gå til legen og få sjekket det om to dager- det er godt å få høre hjertelyden også. Jeg har aldri hørt at kroppen sier i fra på den måten - og min erfaring er at det beste er å slappe av og ikke bekymre seg for mye og unødvendig. Bekymring fører til stress, stress fører aldri til noe godt, hverken for mor eller barn. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå