blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 her går man igjenom hele svangerskapet livredd for å få blod på papiret.. så kommer man til den tiden hvor man begynner å bli lei av å vente og alt man bare vil er å ha blod på papiret... akkurat nå skulle e gitt hva som helst for en tegningsblødning, eller om vannet skulle gå eller bare ett tegn på at fødselen er i gang noen andre som er lei av å vente??? å har jo enda 16 dager igjen og kan gå to uker over.... ææææææh
Nicoline3 Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 He he he, jeg hadde faktisk akkurat samme tanken i stad når jeg var på do!!! Brukte 1 år på å bli gravid, og ble like skuffet hver gang det kom blod på papiret og ønsket det langt vekk! Nå sitter jeg her som ei dum ku og glaner hver gang jeg tørker meg og håper som en gal på å se litt blodblandet slim..... ))) Har 13 dager til termin,men gikk 10 og 13 dager over med de 2 forrige, så burde vel ikke håpe riktig enda!! Ønsker oss begge lykke til og krysser fingrene for at vi slipper max overtid!
Løvinna30 Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 jeg har igjen 18 dager til termin, men lillegutt kan gjerne komme en uke før termin, hadde ikke gjort noe det :-) Har egentlig ikke venta så mye på å den siste "ventetiden". Men nå har bena mine begynt å bli hovene, og det liker jeg ikke! Det plager meg så utålmodigheten har begynt å komme snikene på her ... :-)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 ohyes!! Jeg er klar for litt rosa/rødt på papiret jeg !! Har hatt mange blødninger i svsk- men NÅ .... nå kan det bare komme.. Jeg har ca tre uker igjen.... Og forrige gang ble det tre uker for tidlig... venter i spenning nå jeg....
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2010 å ja er så klar for at det skjer noe.... ute å gjør noe hver dag nå, ikke noe sofasliting her nei... alt for at dagene skal gå litt fort mot slutten nå....
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 hadde det ikke vært for alle "vondtene".... så hadde jeg også gjort litt mer... men må vel innrømme at søvnen innhenter meg ofte... Jeg lurer på når den veldige energien skal komme....- tror ikke den finner meg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå