Gå til innhold

Takk til dere flotte mødre...

Anbefalte innlegg

Gjest Kira06
Skrevet

... som har guidet meg, hjulpet meg, kommet med gode råd og trøstet meg de siste 10 mnd:) Hva skulle jeg gjort uten dere?

Har slengt ut noen spørsmål som er mer relevant for "Småtroll 1-2", og det ser ut som om det er mye mindre action der. Så lov meg at dere blir med meg videre, selv når barna runder året.. hehe!

Igjen takk, dere er fantastiske!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg blir med i hvert fall, gleder meg til å ha ettåring i hus :-)

Håper det blir liv der inne etter hvert, hehe!

Skrevet

Enig med deg! Har fått svar på so og sei alt eg har lurt på her inne og det har vert lenge til neste kontroll =) Ser det er mangen som skriver "slutt å spør damene her inne og ring helsesøster/lege", men oftast er det små spørsmål der en gjerne vil ha andre sin meinig om og ikkje vil plage helsesøster med, og då er det godt å kunne spør her kor alle har barn i samme alder! Eg kjem iallefall til å bruke småtroll 1-2 når den tid kommer og håper som du at andre blir med! =)

Skrevet

Helt enig! Er ofte spm det er lettere og bedre å få svar på her inne enn å spørre hs. Erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon som deg selv er gull verdt:) Om man er redd noe er unormalt er det veldig godt å høre andres erfaringer:)

Tusen takk jenter,dere er virkelig fantastiske!:)

Jeg blir gjerne med deg videre Kira06, selvom det er litt lenger til jeg kan si jeg har en 1 åring i hus:)

Skrevet

Selv takk! Jeg kommer etter om noen måneder. Og håper å se deg og de morsomme kommentarene dine på Småtroll 1-2!

Gjest Kira06
Skrevet

Så bra:) Godt å høre at jeg ikke blir sittende inne på "Småtroll 1-2" alene, ...og svare på mine egne spørsmål,haha!

Skrevet

Vi sees der inne i september vi :) Lykke til videre så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...