bitthen Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 I utg.pkt. tenkte vi mini skulle sove i egen seng inntil vår. Meeeen, det er jo så kos å ha han ved siden av meg i storsenga. Lettvint e det også, ikke våkner han ved noen overflytting heller. Nå stilles det krav til barnemadrassene, hardhet etc. Men hva med samsoving når han ligger på vår madrass? Han har egen dyne, men madrassen vår er ikke videre hard osv. -noen som vet/ har info?
Trultetryne Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jeg la lammeskinnet oppå madrassen vår, så fikk hun liksom sitt eget område
Ccathrine Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg kjøpte amme madrass til sammsoving på baby comfort. Jeg slår ned den ene kanten også har han egen dyne
Gjest Kira06 Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Vi hadde kun vår vanlige madrass når hun lå i sengen sammen med oss, tenkte rett og slett ikke på å skaffe meg noe annet. Hun hadde også sin egen dyne, og det gikk veldig bra. Men det skal sies at jeg sov fryktelig dårlig med både mann og barn i sengen, så etter noen uker ble hun flyttet over i egen seng. Tok henne bare opp tidlig på morgenen, og da lå hun i vår seng til vi skulle stå opp.
X10ne Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Kremt. Kos nå kanskje, men veldig slitsomt når han blir litt større og veiver og kaver... Vi brukte Drykid ammemadrass de første par ukene. Anbefaler den! Vi sov mye bedre alle tre etter at vi flyttet henne over i egen seng. Da lå hun fremdeles på ammemadrassen som hun var blitt vant til.
morromor Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Vi brukte denne http://www.miljobaby.no/productdetails.php?product=140 La den bare oppå vår madrass og det funkerte kjempefint! Lett og løfte hele madrassen opp i barnesenga igjen uten å våkne lille hvis vi hadde behov for det. Ellers var den grei å ha med til reisesenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå