Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 26 år fra Tønsberg som nå er 15 uker på vei med mitt første barn.

Det er ikke så mange av mine venninner som er gravide, og de begynner helt sikkert å bli litt lei av å høre om at jeg er det til stadighet. (selvom de er altfor snille og skjønne til å si noe som helst om det.)

Jeg ønsker derfor å bli kjent med en gjeng spreke jenter ev. ikke så spreke jenter, som er i samme situasjon som meg selv. Hadde vært hyggelig å finne noen å "måle mage" med.

Fortsetter under...

Heisann krikri!

Synes det er lite "aktivitet" blant Vestfold-jentene, så kjempebra at du har skrevet her!!

Jeg er også fra Tønsberg.. 32 år og venter nr.3 i starten av februar..:-)

Hadde en super barselgjeng sist jeg var i permisjon, og håper å finne en fin gjeng mamma'r og søte,små denne gangen også!

Jeg blir gjerne med på treff utover høsten..:-)

Hei hei!

Tusen takk for svar!!

Veldig koselig å høre at det er flere som kan tenke seg å møtes! Det blir sikkert lettere å sette opp et treff for å samles etter skolestart, ettersom Norge har tatt ferie for øyeblikket :)

Hva tror du om det?

Vet du forresten om et fin sted vi kan treffes alle samme?

Kos deg i sommersola!

Hei Tønsberg folk..

Så hyggelig det hadde vært med et treff her i byen. Ingen i min omgangsskrets er gravide heller, og det hadde vært fint å bli kjent med noen i samme situasjon, -med bolig i samme geografiske område i tillegg. Jeg har termin 17 november.

Håper det ordner seg med treff etter ferien da.

Brygga er jo fryktelig hyggelig, og jeg ser det har vært treff på Esmeralda før.

Fortsatt god sommer og pass godt på magene! :o)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg var med på treff 2005/2006, fikk en datter i 2006. Nå venter jeg nr 2 ca midten av januar. Er 34 år. Esmaralda eller peppes vet jeg har blirr brukt, ellers så er det jo cafe M som er for "sånne som oss" og nybakte osv. ;)

Er med på treff, vet hvor viktig det er å ha litt nettverk som er i samme situasjon som en selv (les:prego) ;)!

Hei,

Jeg er 33 år og gravid med nr 3 nå (har jente04 og gutt07 fra før). Foreløpig beregnet termin er i slutten av mars. Jeg har vært med på BIMtreff begge de to forrige gangene, og har den dag i dag kontakt med flere av de jeg ble kjent med på denne måten - veldig hyggelig å treffe andre i samme situasjon:-). Jeg blir gjerne med på treff utover høsten:-)

Hei igjen, alle sammen!

Da ser det jo ut til at vi er en liten gjeng med termin på nyåret, kjempeartig..:-)

Blir vel kanskje kveldstreff så starten, så lenge vi ennå er i jobb, jeg tenkte hvertfall jeg skulle holde ut på jobben så lenge som mulig, for begynte i ny jobb 1.juni, har bare vikariat og håper på jobb etter permisjonen.

Ellers er jeg nå 15+2 uker på vei, magen synes godt og formen er heldigvis bedre enn for noen uker siden..:-) Synes jeg har kjent de første sparkene også, og gleder meg til å se den lille på ultralyd om et par uker..:-)

Kos dere med de voksnede magene, så treffes vi kanskje snart..:-)

Annonse

Hei! Er det lov for sandefjord og snike seg inn her også? :)

Synd jeg ikke så dette innlegget før i dag, for ser det er treff i dag.. Men vil gjerne være med en annen gang.. Flyttet fra Oslo i fjor og der hadde vi en kjempekoselig BIM gjeng, så håper å få til det samme her nede. Kjempekoselig å følge hverandre under graviditeten og i permisjonstiden:) Jeg er 32 år, har en gutt på 2 år fra før og venter på lillenurk 7. mars.

PS: Hvor mange var på treff i dag? :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Neimenn.. Tenk at jeg gikk glipp av hele treffet den 31.08 da.. Trodde jeg kom til å få en slags meldig om at det var svar på innlegget mitt eller noe sånt.... Men-men, sånn kan det gå. Jeg håper det var hyggelig hvert fall, og at jeg får mulighet til å bli med neste gang. Er det noen som evt. har noe anelse om når?

Nå er det høst i Vestfold, og det må bety at vi stadig rykker nærmere mål... :o)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...