Knøtte85 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Holder på å klikke totalt for meg !!!! Skikkelig irriterende smerte! Har hatt det i noen uker nå. Jeg er egentlig ganske tålmodig fram mot fødsel føler jeg. Har ikke hastverk med å få babyen ut. Men pga den smerten har jeg lyst å bare dra ut alt inni der så huden får slappe av litt! Noen andre med sslike smerter?? Hvis det skal rakne, så kan det godt rakne nå å bli ferdig med det!!!!!
HELomvending Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Heeei. Ahh, godt å høre at det er noen som har det likt som meg! Det hjelper verken noen av oss, for jeg aner ikke hva det er.. Men min "hudsmerte" ligger liksom rett under ribbebena på høyre side, og er no så forjævlig smertefullt! Aner ikk ehva det er. Snakket med legen om det, og som jeg fryktet så visste hun ikke, hun trodde det kunne være en nerve som fikk kjørt seg inni der, og hvis det var det, så var det bare å smøre seg med tålmodinghet. Og hvis det er i ferd med å rakne, så sier jeg som deg, rakne da for pokker.Har hatt det i 3 uker selv, og det begynte med at huden var litt følelsesløs rundt dette området, nå så er det vondt å ta på og palpere, akkurat som muskelen inni også er påvirket..? Ikke vet jeg, merkelige, og kjempe ubehagelige greier..
Podadama Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Jeg hadde i noen uker veldig vondt i huden ved siden av navlen. Kjentes ut som om det var et stort blåmerke der som noen konstant pressa fingren sin inn i. Var også følelsesløs på området. Hadde det slik noen uker før det gikk over av seg selv. Nå er jeg i uke 33 og har ikke vondt der mer. Har ikke sprukket eller noe heller, huden ser ut omtrent som før. Håper det er det samme dere har damer, og at det snart går over :-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har innmari vondt i huden under navlen. Kjennes ut som om det skal sprekke når som helst. Har begynt å smøre med fuktighetskrem ofte og nå har smerten avtatt litt. Skal fortsette med dette, da det ser ut som det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå