<3guttemamma<3 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Har vært hos jordmor i dag, og fikk konstatert at hodet til lillegutt har festet seg:) (er 37+0 idag) Ble veldig glad da! Så nå går jeg bare rundt og tripper, håper at fødselen skal starte om ikke så altfor lenge:))
Gjest Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Så bra! Håper lillegutt fester seg her og i god tid... Er bare å vente!.. (tålmodighet får en helt annen betydning når man går gravid altså...)
arienne Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Så heldig du er da ) Gleder meg på dine vegne!! Ønsker deg lykke til :-) Er det din første?? Her går jeg og lurer på om min sin har tenkt å feste seg... Blir litt spennende det, men trøster meg med at det ordner seg nok uansett ...Dette er min tredje da
Seriøst Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Håper du slipper å gå så lenge da Når jeg ventet min første så festet han seg allerede i uke 33... Men ut kom han ikke før 4 dager etter termin gitt
<3guttemamma<3 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2010 Dette er mitt første barn ja:) Er innstilt på at jeg mest sannsynlig kommer til å gå over termin uansett. Vil ikke ha store forhåpninger om at ting skjer før termin, blir bare skuffet da:) Arienne: Du får være flink å fortelle babyen din hver dag at nå må den feste seg;) Jeg har gjort det med min, kanskje det er derfor han har festet seg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå