arienne Skrevet 13. juli 2010 #1 Del Skrevet 13. juli 2010 Nå har jeg akkurat klart å bikke det magiske tallet på over 100 kg.. helt rart å tenke på at jeg har blitt så tung. Har aldri i mitt liv vært så tung før,ikke en gang i de to forrige svangerskapene, og det kjennes på kroppen. Føler likevel at jeg kan ikke klage og er glad for at formen er såpass fin. Er ca 170 høy, og lurer da litt på om jeg vil klare å komme ned til trivselsvekt på 75-80 kg. For noen sylfide har jeg aldri vært. Gruer meg litt til tiden etterpå og treningen for å komme i form igjen etter fødselen. Men nå er det bare to uker igjen til termin, og jeg gleder meg som bare det til nurket skal komme!! Hår gått opp ca 12 kg i dette svangerskapet. Må vel bare være fornøyd med det, selv om startvekta var 96. Gikk ned 4 kg først før jeg gikk oppover igjen... hmmm.... lurer litt på hvordan jeg blir etterpå... Noen som kjenner seg igjen?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142086657-tresifferet-tall-rart-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Del Skrevet 13. juli 2010 Ja! Kjenner meg veldig godt igjen! Er 178 høy og venter barn nr 4. Har blitt tyngre og tyngre etter hver graviditet, og da jeg i tillegg la på meg 10 kg i fjor pga sykdom, har jeg ønske om å ikke legge så mye på meg denne graviditeten. Med de andre barna har jeg gått opp rundt 20 kg iløpet av graviditeten veid rundt 100-105 kg ved termin, men har gått raskt ned etterpå. Denne gangen veide jeg derimot 90 kg da jeg ble gravid, og har litt panikk. Skal prøve å ikke gå opp mer enn 10 kg, og ønsker ikke gå over 100 kilo, men ser at det kan holde hardt. På siste kontroll veide jeg 94, og nå er det sommer med is og late dager.. Jeg vet jo at jeg blir å tippe 100 kg før termin, men prøver å ikke tenke så mye på det...Får bare krysse fingrene for at det går fort av etterpå. Har termin i oktober, så får håpe på fin senhøst så det kan bli mange trilleturer. Når har du termin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142086657-tresifferet-tall-rart-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/#findComment-142089227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå