Snuppi06 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Hei! Jeg er nok en gang velsignet med et barn med godt sovehjerte. Siden han ble født så sover han 7-8 timer i strekk om natten, og så ammer jeg han litt på morgenen & så over han et par timer til. Greien er, at folk tror ikke på meg når jeg forteller dette. Ikke at jeg går rundt & forteller det til gud & hver mann, men det er jo det klassiske spørsmålet man får fra ALLE. Er det virkelig så unormalt?
Gjest eelis+kian Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Det er nok ikke helt vanlig, men guuud så deilig det hørtes ut :-)) Nyt det!
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 akkurat sånn var førstemann han sov fra kl.23 til kl.08-09 da han var 3uker gammel. Da han var 2mnd begynte jeg å forskyve leggetiden, så den ble gradvis tidligerer. Så da han var 4mnd så la han seg kl.20 og sov til kl.08! Godt sovehjertet? JA! deilig!! sku ønske lille snuppa var likedan Han sover forresten fortsatt veldig godt, har aldri kommet over i vår seng, alltid lagt seg ned igjen for å sove visst han våkner av mareritt e.l. (nå er han 3år)
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Sånn har jeg det og. Det er veldig sjeldent, men det er noen som gjør det. Bare nyt det og drit i om folk tror deg eller ikke Det er helt skjønt ikke sant?
Gjest Kira06 Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Jeg sier som de andre her; nyt det mens du kan. Plutselig kommer det andre faser med tenner, sykdom og hurtig utvikling, og da kan det være at ting snur seg. Så blås i alle andre, og tenk heller på hvor heldig du er:)
mammas skatter <3 Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 min jor d også. å har jort d heile tia. vart påtvingt i begynnelsen å måtte gi han mat hver 3 time.pga lav fødselsvekt forhold til normalt og han tok ikke bryst men jeg pumpet, men sluttet og lot han bare sove så lenge han ville. å når stresse sluttet hadde både mor og barn d mye bedre.
bitthen Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Min sover 2 timer, før han skal ligge 30min- 1 time på puppen.. Så sover han 2 timer igjen osv.. Så Lucky, lucky, lucky :-)
Andrea3 Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Hei! Du skal bare nyte det. Min baby er 3 mnd nå og har sovet hele natta helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Han sover fra 21.00 til 07.00 hver natt. Krysser fingre for at det fortsetter for oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå