Gå til innhold

Trenger tips og råd og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm....

TR kom den 3. juli, og dro igjen den 6. Det er forsåvidt vanlig hos meg.. I alle fall før jeg starta med pilla.. Da hadde jeg også 28 dagers syklus, og den var stabil.

Nå etter SA, så har jeg hatt 32 dagers de siste to syklusen før den jeg hadde nå.. Nå var den plutselig nede i 26 dager..

Var temmelig svimmel mens jeg hadde besøk, mens så var blødningene ganske så kraftige også, hvert fall den 4. og den 5. juli.. Den første og den siste dagen var mer normal, med lite blod.

Men fremdeles så blir jeg lett svimmel, så lurer litt på om jern-tilskudd kan hjelpe på.

Noen som har forslag? Har aldri opplevd å bl sånn under TR. Og jeg har da blødd lenger og kraftigere ett par ganger tidligere.

En annen ting jeg lurer på... Da jeg var på legevakta ang. SA i mars, fikk jeg høre at livmorhalsen min satt langt oppe. Kan det være med på å gjøre det vanskelig å bli gravid?

Er inne i 4.pp nå siden SA. Men så prøvde vi ikke så altfor hardt i den forrige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo evt skjekke jern lageret ditt hos legen, jeg gjorde dette, mitt var helt fint, MEN har sa at ved evt graviditet, eller menstrasjon hvor jeg blør mye, så vil jeg trenge ekstra jerntilskudd, så skader ikke å prøve iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...