Mamma til to guttegull Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Endelig kom gutten min! Mandag 5. juli kl 15:19 kom lille, store William. Vi fødte på Drammen sykehus, siden han kom 14 dager på overtid. Lille prinsen var 4005 g, 53 cm lang og 38 cm rundt hodet. Vi fikk prøve både dusj, akupunktur, epidural, klipping og sugekopp, så det ble en innholdsrik fødsel ;o) Fra vannet gikk til han var født, gikk det 30 timer. Og fra riene startet til vi var i mål, 22 timer. Fra konstatert aktiv fødsel til han var ute gikk det 16,5 timer. En helt "vanlig" førstegangsfødsel i følge leger og jordmødre, men en tøff og hard opplevelse etter min mening. Når William var ute og skrek var alle smerter borte, og nå husker jeg veldig lite av hele fødselen. Trodde dette bare var en myte, men det er helt sant! Gled dere jenter. Premien som venter er helt fantastisk. Jeg skal nå vekke min lille knupp som ligger i sengen min og sover. )
NK Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så mye! Kos dere med nurket og nyt dine første dager som mamma! Og pappa selvfølgelig! God sommer videre!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så mye og kos dere med den lille:-))
Melkerullen Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer - du fikk jammen prøvd det meste!!! Lykke til videre!!!
ingridmarie Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Enig d deg, dette var en lang og tøff fødsel! Man blir jo helt utslitt av å sove lite på 30 timer, og nå med rier i tillegg! Du har vert kjempeflink! Gratulerer med premien! De små gjør det hele verdt det
førstegang...1 Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så masse:))) Kan jeg spørre om hva som er konstantert aktiv fødsel? Hva er det som kjennetegner det? Kos deg masse i tiden framover:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så masse med gutten din!
shari_z Skrevet 13. juli 2010 #12 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så mye med William! :-) Så koselig at du og mannen har endelig fått treffe babyen som har gjemt seg i magen din så lenge. Gleder meg til å hilse på ham. Høres ut som litt av en fødsel, ja. Uffameg, men nå har du premien din. Klem fra meg, og velkommen til oss i babysabbatskolen! :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. juli 2010 #13 Skrevet 13. juli 2010 Aktiv fødsel regnes fra man har 3-4 cm åpning. Grattis så mye m gutten forresten, håper barseltiden blir av de beste=)
Carasnella Skrevet 13. juli 2010 #14 Skrevet 13. juli 2010 Gratulerer så mye med lille store Willian:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå