Frøken87<3 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Har dundrene hodepine HELE dagen, tror nest jeg blir sprø!! Flere som sliter med det? Vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg, tør ikke å ta noe særlig for det heller pga den lille i magen Kjenner jeg begynner å bli litt desperat her...
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har ikke prøvd dette selv, men mamma fortalte meg da hun gikk gravid at hun hadde ekstremt hodepine... hun fikk akupuktur, å smertene ble borte.... Er en mulighet å prøve det kanskje?! Lykke til!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 det kan også bety at du drikker for lite eller har jernmangel... hadde meg noen sånne dager og hos ,meg hjalp det å drikke masse.... bøttet innpå appelsinjus og vann...c-vit er jo med på å lette opptaket av jern i kroppen i tillegg....jeg vet jeg ikke har jernmangel da så hos meg vard et nok bare væskemangel.....
Frøken87<3 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2010 tusen takk for tipsene Når man har så vondt så går man litt i stå, og tenker kun på smertestillende hehe
Mausie Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har også hodepine nesten hver dag. Hjalp å kjøpe ny BH, siden puppene er blitt så svære, men har fremdeles lange dager med hodet mitt.
Delfino-fødeklar- Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 leste ikke dette før jeg la inn et innlegg om migrene. Men tar til meg råd om å drikke juice. GJØR ALT
Frøken87<3 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har helt i meg MYE vann i dag, og det virker faktisk som om det virker Da blir det nok rikelig med vann på meg framover:)
KmammaK Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Ei venninne av meg sliter også med dette nå... jeg har heldigvis sluppet det enda.. men det er visst "svangerskapsmigrene".. For henne hjelper det med vann som dere skriver, men også å holde blodsukkeret oppe, med småmåltider.. ikke gå sulten og drikk HELE tiden..
Smurfeline87 Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Jepp, har det sånn jeg også, går hele dager med konstant hodepine. Har også funnet ut at det er verre når jeg er sulten og at det hjelper å drikke masse vann o.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå