Med_håp_i_magen Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Alle har jo hørt om at gravide får sære lyster. Så langt har det for meg bare vært snakk om at mat jeg normalt liker smaker vondt eller rett og slett gjør meg kvalm, men i går kom den første overraskelsen: Jeg har aldri likt Cola - og da snakker jeg om alle typer Cola-drikker. Helt fra jeg var liten unga har jeg foretrukket andre brustyper. Så i går kveld ble jeg sittende å stirre på Colaflaska til mannen, og bare måtte ta en slurk. To fulle glass gikk det ned - mannen hpldt på å gå i gulvet da jeg sa "Cola er godt" Så nå venter jeg spent på neste smaksopplevelse!
mammasgull Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Smaksopplevelser ja... Hadde lagt meg i går kveld, og jeg fikk ikke sove, for jeg tenkte bare på kokte egg Fikk det ikke ut av hodet, så jeg sto opp å kokte meg to egg på natta.. Sovna som en unge etter de var fortært... Og cola ER godt Men zero.....
Sunshine med småtroll:) Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 hehehe..har ingen spesielle lyster enda, men da jeg gikk med storebror så drømte jeg om lukket valnøtt. Var i ekstase da det ble servert noen plasser (var en del tilstelninger på jobb og privat på den tiden). Har aldri likt den kaka hverken før eller etter.. Jo..kom på nå. I begynnelsen i sv.skapet her hadde jeg en forkjærlighet for pepsi max på boks..godt ja..nå frister ikke brus i det hele tatt så det går i vann:)
*Nøtta* Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har ikke noen dille som er påfallende når det kommer til smaker,MEN jeg har begynt å nære en usunn interesse for lukten av zalo..og lukten av vaskepulveret for klærne våre! Mmmmm...bare jg tenker på de nyvaskede klærne som ligger i trommelen nå får "tenna til å løpe i vann"- sånn følest det. Helt sykt! Og det er akkurat samme vaskemiddel vi har brukt i alle år. Men mannen er glad da,jeg tar gladlig å henger opp klær samt vasker opp skitne kjeler for tiden.
Sognerosa Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Hadde mye fiskeboller til middag i mitt første svangerskap. Var kjempegodt:-) I mitt andre svangerskap fikk jeg dilla på gulrøtter. Bare måtte ha det sånn helt plutselig. Måtte ha gulrøtter liggende i kjøleskapet på jobb, og hver gang lysten kom sprang jeg dit og hentet en:-D Husker at det å kjøre forbi gulrotåkere var helt forferdelig. Fikk nesten abstinenser. Var like før jeg måtte stoppe å springe til åkeren for å få meg en gulrot... Uff... hehehe... Nå har jeg ikke noen spesielle dillaer enda. Har fått avsmak på brus og godteri generellt. Svært lite potetgull og sjokolade her nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå