Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mistet lillegutt i uke 20 :(

I dag fikk jeg beskjed om at vi kan forsøke på nytt i uke 37, Det blir spennende. Vi har 2 i frysen så lurer på om vi kanskje får satt inn begge to ? hvis tiningen går bra da. Noen som har fått det ?

En hel sverm av følelser som svirrer rundt, men kommer vi til september og vi ikke er "klare" alikavell, så kan vi bare utsette det.

Vi har også bestemt oss for og holde det for oss selv denne gangen. At vi prøver. Å skulle vi være heldige, drøyer vi så lenge vi kan med og si noe. ( Det gikk ikke sist, for det så ut som jeg hadde svelget en fotball allerede etter 8 uker, ble så hoven i magen)

Men nå føler jeg for og gå ned til, forhåpentlig vis, kommende storebror og tenne et lys.

Ha en fin sommer alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at dere mistet den lille. Var jo halvveis, huff. Håper du finner motivasjonen til å prøve igjen. Du har jo vist at du kan bli gravid, så sjansene er jo gode for at det klaffer.

Ofte er det best å holde det for seg selv, men jeg har sett at det er god støtte i venner og familie når det ikke går greit. Da vet de hvorfor man er som man er og stiller opp.

Må du vente helt til sept med fryseforsøk? Lykke til uansett!! Skal selv i gang med neste og siste forsøk i slutten av sept.

Skrevet

Vi valgte selv september, men også greit at kroppen har hatt ett par mens.

Kroppen har ikke problem med og feste egg, siden det har klaffet på 1 forsøk begge gangene. Så vi krysser fingrene for denne gangen også.

Det at vi ikke vil si at vi prøver, er for like mye skåne resten av familien som at vi ikke vet om vi orker når vi først kommer dit at vi skal begynne. Så derfor velger vi ikke å si noe foreløpig.

Lykke til til deg også SassyMom.

Skrevet

Så forferdelig. Rett og slett slikt man burde slippe å oppleve. Jeg håper dere får god oppfølging neste gang, kanskje legene kan gi litt ekstra medisiner eller se på hvorfor det gikk galt? Jeg håper virkelig dere lykkes, ikke gi opp!

Skrevet

...man skulle nesten fått en psykolog inkludert i prøverørpakka! Utrolig hvor skrudd man blir i hodet av bølgedalene. Kanskje vi skulle opprette en støttegruppe =) Utrolig deilig å kunne lufte seg her på forumet ihvertfall. Det er jo ingen som skjønner hva vi går igjennom så godt som likesinnede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...