Gå til innhold

3 dager over og INGEN tegn på fødsel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke tro det er mulig.. har brukt å starte med tegningsblødning 2 uker før fødsel.. Har vært ¨åpen og klar lenge før, men med nr.4 skjer det jammen ingenting!! Var såvidt plass til en finger dagen før termin! Var myk, men ikke akkurat "fullmoden".. Siden har ingenting skjedd.. Nå tror jeg faktisk at legens termin må være feil.. Trodde nemlig selv jeg var 2 uker mindre på vei en det de sa på ul..

Har ikke brukt å gå over termin, så alt dette her er nytt for meg. Har ikke ny time på føden heller, før jeg er hele 9 dager over!! Og det er fordi de ikke tror jeg kommer til å få bruk for timen!! Mens jeg er faktisk ganske sikker på at terminen MÅ være feil... Men tenk om jeg tar feil... da tror jeg babyen tørker ut! De jeg har fått ved termin har vært så tørre i huden, og sultne!! Hjelp... begynner å bli litt panisk kjenner jeg, selvom det fortsatt bare er snakk om 3 dager... men det blir jo fort en uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff føler meg deg, ikke noe særlig å gå å bekymre seg...

Kan du få deg en privar UL eller prøve å komme inn for en sjekk på sykehuset før???

Hmm...lykke til i allefall:)

Skrevet

Rart, vi forventer liksom at alt skal gå lettere jo flere fødsler vi har har hatt, men det er tydeligvis ikke nødvendigvis sånn...jeg er 3.gangs og har aldri hatt så mye "rare" ting som denne gang, med kynnere, falsk alarm, utslag på urinprøver etc....

Ta en telefon til tlegen/Føden du og få en skikkelig prat med dem, eller jordmor. Si hva du er bekymret for og be om å få en sjekk eller i det minste en god forklaring på det som nå skjer, så skal du se de beroliger deg eller at du får komme inn til sjekk:)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...