Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5dager på overtid å formen min er ikke bra:(

Jeg er kvalm, ør og varm... Synes ikke det er noe særlig, men JM sier det er normalt så da får det vel være greit!!! Er full av kynnere, vært rimelig hyppige de siste dagene, men vært der hele svangerskapet, men null tegn til at noe mer skjer..

Måtte bare lufte tankene mine litt, liker ikke være så dårlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke godt ut!!!

Jeg hadde det sånn ett par dager forje uke, men nå har det gitt seg, men jeg er ikke på overtid...

Men det er jo ikke noe godt å gå sånn da, håper nurket ditt kommer snart, masse lykke til:)

Skrevet

Stakkars deg! Ønsker deg masse lykke til! Å gå høygravid og ikke minst på overtid i denne varmen er ikke så enkelt, (uten at det skal være noen som helst klage på været).

Ser de har rimelige vifter til salgs på Clas Ohlsson, vurderer å kjøpe en slik jeg, kan være greit å ha til tulla er kommet og - bare passe på at det ikke blir trekk på gullungene våre:)

Skrevet

Takk for litt støtte:)

Formen er litt bedre nå, men kjenner det henger i ennå, vært sånn i en mnd, så kjenner jeg er forsynt etter ett svangerskap med mye sykdom å.. kan nevne infulensa, omgangsyke, feber og forkjølelse, bihulebetennelse og stillbronkitt. Så synes han kunne vært litt grei å komme ut nå hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...