LettBris Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Hei jenter! Prøver dere. Er det nødvendig med innlegg i brettebleier på nyfødte? Og evnt hvilke innlegg bør man investere i?
trollmamma Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Har ikkje brukt det til mine når dei var nyfødte iallefall. Men det er forskjell i brettemetodene kor mykje det absorberer og kor. Må prøve deg fram egentleg.
soleia Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Eg brukte ikkje det i starten. Me måtte skifte bleie ganske så ofte likevel, så det vart ikkje noko problem. Eg har ein del bambusinnlegg frå ecoearth som eg er nøgd med, og som ein får til ein god pris. Ser at dei berre sel den minste størrelsen no, men til ein baby er dei bra. http://www.ecoearthfabrics.co.uk/showproduct.php?org_id=12831&product_id=12231
TøybleierRuler Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Vi begynte med innlegg først når han var nærmere to måneder! ecoearthfabrics er bra og rimelige! eller sy noen selv-er overraskende lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå