Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Er amerikansk, stor tradisjon med å ha med mellomnavn - hadde en liste, men mannen min var såå usikker, så glemte vi det helt bort. Ble satt i gang litt idag, fortsetter med det imorgen..tenkte det er kanskje greit å ha navnet klart. Så.. Lily Elise eller Lily May ? Noen som har forslag? Hilsen en som er ALTFOR spent til å sove i natt!
lillesjøhest Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 ikke Lily May vær så snill, høres litt for texas ut (ærlig mening) Lily Elise var mye finere pluss at det ruller bedre bare husk å tenke på at noen ganger blir 3 navn ett nytt ord, mine navn staver LAT :S ikke så kjekt
BeritogMausi Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Er absolutt enig. Lily May høres litt ut som trailerpark. Lily Elise derimot er kjempesøt.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2010 Takk for svar dere! Regner med at dere har rett. Jeg skulle egentlig ha Lily Abigail eller Lily Grace, men mannen min likte Elise og May. Blir sikkert Lily Elise da
shari_z Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Jeg liker begge deler faktisk, men synes at Lily May (amerikansk uttalelse, ikke norsk) høres mer amerikansk ut enn Lily Elise (som vil ikke uttales det sammen på amerikansk og norsk, som du sikkert vet, og synes for øvrig at her burde det vært norsk uttalelse for å få navnet til å flytte pent). Men som sagt, så liker jeg både Lily May (amerikansk May) og Lily Elise (norsk Elise). Veldig pene navn begge to! Men synes fortsatt at mitt eget forslag om Lily Susanne er pen, og dermed får du også litt av navnet til bestemor inni der. Lykke, lykke til i dag! Håper alt går så bra. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå