Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Dette handler om ei dame som går igjen som et gjennferd, hun stå bla på sidelinjen og "ser" seg selv bli begravet. Denne filmen er vel temmlig gammel..Ivertfall ikke nyere enn fra 80 årene. Jeg TROR tittelen er noe sånt som: " kvinnen i sort" eller "den sorte enke". Noe sånt. Jeg og samboer husker denne filmen fra da vi var små. Men ingen av oss husker hele filmen, men den gjorde ivertfall stort inntrykk. Var vel ingen av oss som hadde lov til og se den heller;) Var nattkino på nrk en lørdagskveld for mange år siden;) Men ingen av oss husker hva filmen heter, har prøvd og google litt og lete på cdon og litt sånn, men uten resultatt;) SÅ derfor håper jeg at det er noen våkne snille damer som kan hjelpe meg;)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Woman_in_Black
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Woman in black ja. fy faen og jeg skvatt i starten
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Tusen, tusen, tusen takk;) Nå ble både jeg og samboer veldi LYKKLIGE;) Nå skal vi prøve og finne filmen sånn at vi kan se den på dvd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå