Tabitha Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 ..da sover den av og til i senga på soverommet i løpet av dagen, og ligger ellers på lekematte, i vippestol eller i lekegrind i stua? Eller pleier man å kjøpe ei stor vugge til å ha i stua som babyen kan sove i?
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Kan jo sove i lekegrinda eller i vogna. Kommer jo helt ann på hvor stor ungen er. Jenta vår sov i lekegrinda på stua helt til hun var 5-6mnd, da begynte hun å snu seg å kikke sånn etter oss, så hun fikk ikke sove. Så nå sover hun i vogna enten ute eller på soverommet med vinduet åpent (kommer helt ann på været eller om jeg skal i dusjen eller ikke mens hun sover). Hun sov også endel i vippestolen da hun var mindre, nå gjør hun bare det visst hun er VELDIG trett. Jeg synes det er greit at hun kan få sove ett annet sted enn stua, siden jeg vil at hun skal forbinne stua med å være våken og dagtid. Snuppa mi er forresten 8mnd nå
Tabitha Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2010 Ok. Fant noe om det her; http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Helsesoster-Ebba/Sovn/Sove-i-vogn-eller-seng/ Når barnet skal sove i sportsvogn må man selvsagt legge ned setet, går jeg ut fra? Har ikke skiftet over til sportsdelen ennå og er førstegangsfødende.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Det kommer jo bare an på hvor babyen sover best det=) Sover hun godt i senga si inne er jo det greit, ellers er det å sove ute i vogn ofte svært bra for dagsøvnen deres etterhvert som de blir større og mer oppmerksomme på hva som skjer rundt dem. Setet skal legges flatt i vogna ja!
Daydreamer 81 Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Vi har en ammemadrass som ligger fast i sofaen i stua. Der tar lillegutt duppene på dagtid. Har funket kjempebra fra første dag - nå er han 3, 1/2mnd.
Tabitha Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2010 Den kan dere vel ikke bruke lenger når babyen lærer å snu seg rundt?
mamma og my Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har stort sett latt de sove i vogn da, eller i sprinkelsenga. Men jeg har vogn med stor bag, så den er blitt brukt lenge som bagvogn.
ett til! Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 han har alltid sovet i vogna.da han ble for stor for bagen så sov han i sporrtsdelen (er 6 mnd). legg ryggen helt ned og lar han ligge på lammeskinn og har dyne/teppe over han.sover som en stein!
NostraStoria Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Mini sover i lekegrinda på dagtid eller i vogna hvis vi går tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå