Gå til innhold

Teutonia spirit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fantastisk vogn! Anbefaler den på det varmeste!

Den er kjempe god på alle måter!

Nå har jeg aldri prøvd den på terreng, men den fungerer kjempegodt på grus. Til turgåing og bybruk er den også super!

Sittedelen er kjempelett og vende, og er lun og god for barnet.

Jeg har absoluttl ingenting å klage på på denne!

Åh det høres bra ut! Jeg har hatt mange vogner, så vet litt hva jeg ønsker. Den vognen jeg har vært mest fornøyd med er brio happy, men syns ikke den fungerer like godt fremovervendt. Og det er tross alt fremovervendt man triller mest, mine har foretrukket å sitte den veien fra 10-12 mnd. Happy er først og fremst en babyvogn syns jeg.

Nå har jeg fått øyne opp for tre hjul, det er jo deilig å trille med! Men vil jo gjerne ha en vogn som jeg kan vende mot meg ved behov. Vil også ha mulighet for babybag. I tillegg vil jeg ha en lun vogn og en som er god på tur. Vil ikke spirit da være et flott valg? Innbiller meg at jeg med den vil få alt, hehe.

Jeg har testet og lurt vel og lenge. Ville ha 3hjuling, men måtte også ha en tett og god sportsvogn som jeg kunne ha mot meg i starten, spesielt viktig i dårlig vær(da jeg bor i nordnorge). Valget kom på spirit s3. Har kjøpt fashionbagen, bilstolen og masse ekstrautstyr til denne.

Noen sier at sportsvogndelen er liten. Fra tidligere erfaringer så kommer vi til å bytte vogn fra barnet er ca ett år uansett. Da vil vi nok ha en lettere trillevariant. Så liten og nett vogn passer perfekt for oss første året. Jeg dro på en stor barneutstyrsbutikk og satte de ulike aktuelle opp mot hverandre. Kan være lurt :-) Lykke til med valget!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...