Gå til innhold

Noen her som har reist med Nazar Nordic..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille sydentur med Nazar Nordic.. men da jeg skulle betale gikk det ikke..

Ringte kundeservice som sa at de såg at bestillingen var booket og ville først ha meg til å oppgi kortnr over tlf for å betale.. Jeg spurte om det ikke var mulig å betale på internett..

Fikk til svar at de skulle stenge nå, men jeg kunne prøve igjen og dersom det ikke gikk skulle jeg ringe dem i morgen tidli..

Betyr dette at reisen er i boks eller..?

Hva er deres erfaringer med Nazar Nordic..?

Ble litt usikker..

Skrevet

Har jobbet og reist mye med Nazar, reisen er nok reservert men ikke batalt prøv igjen på nett eller ring dem i morgen tidlig.

Sånn som det var når jeg jobbet der så stenges datasystemet klokken 21 ......

Skrevet

ok.. Er det mulig å få betalt den på nett..?

Håper det går i orden, var en fin plass :)

Skrevet

Hvor skal dere?

Jeg har vært inne og sett på Pegasos world i Tyrkia- drømme drømme, kaaaaanskje til neste år:)

Skrevet

*2 LyKkEtRoLL* Vi var på Pegasos World i fjor, bildene lyger ikke for å si det slik. Jeg synest det var vert pengene, og ungene har pratet om turen no i et år etter og spør om vi ikke kan dra dit en gang til.

Skrevet

Åh, vi reiser til Pegasus World 31 juli. Jeg gleder meg og grur meg. Har aldri vært i Tyrkia før, og er spent på varmen. Kan du fortelle litt mer TA 1980? Noen her inne har skrevet at det har vært kaos under måltidene å vanskelig å finne ledige bord, var det slik når dere var der? Og så lurer jeg veldig på om det er noe shoppe muligheter rundt omkring hotellet? 6 km inn til Side blir vel litt for langt å gå for å shoppe, da blir det vel taxi. Når på året var dere der? Veldig varmt?

Skrevet

Vi var på Pegasus World i mai/juni, og da var det ok temp. Har og vert i Tyrkia i august, da var det veldig varmt, men da uten barn.

Jeg har snakket med mannen ang turen, og vi begge synest ikke det var kaos under måltidene. Litt kø av og til, men det går greit. Bord mangel kan jeg ikke skjønne....må vere vist enn absolutt skal sitte ute å spise det. Synest det var godt å trekke inn av og til for en matbit vi.

Nå har dei noen butikker på hotellet, kjøpte litt der, men var en tur til Side og, ingen problem det. Bussen stopper nesten rett utenfor hotellet. Og det er billig med buss. Tok ikke taxi, så kan ikke si noe ang det.

Ungene mine stor koste seg der, har snakket om turen nå i over 1 år...og spør minst et par ganger i uken om ikke vi skal ned dit atte.

Det er rift om plassene rundt stein fontenen og det lille basenget rett ved der, så vil dere ha solstoler og parasoll der, bør en av dere gå bort dit tidlig om morningen med håndkler, og legge over stolene dere vil ha. Da er det ingen som tar dei, og dere kan kose dere med frokost, uten å føle dere må stresse for å finne solstoler.

Har du jente ikke la henne få fletter i håret, vist hun er litt hårsår. Mine fikk det, og dei brukte limpistol for feste av perlene.....Kan si det var et herk å få ut, og det koster. Men for klipp/farge/striping så annbefaller jeg den frisørsalongen. Koselige folk, og grei pris.

Er det noe mer du lurer på, bare spør, så kan jeg prøve å svare.

Skrevet

Takk for svar:) Må si jeg gleder meg vanvittig, eneste varmen vi kvir oss på. Har med oss guttene på 5 og 1 år. Har lyst noen turer inn til Side, men skeptis på buss med vogn og handleposer og sånn, men det ordner seg.

Var stranden ved hotellet bra? Godt med litt avkobling fra bassengkanten en gang i blant.

Er det en time med buss fra flyplassen? (synes å ha lest det)

Er maten like fantastisk som jeg har lest?

Skrevet

Stranden var helt ok, men vi var mest med basenget. Var veldig vondt for ungene å gå der når solen sto på, brandt seg på beina. Synest sandstranden ved Pegasus Resort var mye bedre.

Hugser ikke om det var 1 time i fra flyplassen, men trur det. Kjendtes veeeeldig lang den timen, men vi reiste kveld/natt. Og ungene var overtrøtte ..

Maten var veldig god! Mye å velge i til alle måltidene ( vist du går til hotellet og spiser lunsj, ellers er det vell pizza osv. på den "holmen" midt i basenget) Vi blei lei maten på dag 11, da lengtet vi etter norsk mat. Ungene savnet makrell, og leverpostei, så dei kunne ha på skivene til frokost.

ÅÅÅÅ no vil jeg og tilbake dit!! Men det blir sikkert Pegasus Royal/Resort neste gang, nermere shopping og ungene har ikke vert der der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...