ANONYM!! Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Hei. Har nå bestilt meg CB fertilitetsmonitor. Er idag 3 dager over IKM, men negativ test. Regner med jeg får TR en av de nærmeste dagene, men min nye monitor kommer sannsynligvis ikke før 15 juli. Hvis jeg får TR imorgen, kan jeg da få trykket inn at jeg fikk TR feks 13 juli, eller må jeg vente til neste menssyklus? Takker for svar :-)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Du må nok vente... Du får ikke trykket deg lengre enn til dag 5... fra dag 6 må du begynne å teste første gang du bruker den! Lykke til!!! Har hatt en pausemnd nå, og jeg lurer på om det er en liten spire her!! Har vært småkvalm i fire dager og er 6 dager over IKM!! Uansett var det et helt supert verktøy for å bli kjent med sin egen syklus og ikke minst vite når EL kom FØR det var for sent! Man skal jo helst hoppe til køys FØR el er over! Masse lykke til!!!
ANONYM!! Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2010 Takk for svar :-) Jeg er litt grønn på dette her, men hva mener du med trykket meg lengre enn til dag 5?? :-) Hvis jeg får TR feks imorgen og CBFM på torsdag, så bør det vel ikke være for sent??? Oi, så spennende for deg. Du får ha masse lykke til :-) Håper det er en spire hos deg. Men har du ikke testet når du er så mange dager over IKM???
Lillemy36 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Nei da er det ikke forsent. du kan stille monitoren inn på feks 3 dag hvis det er dit du er kommet når du får monitoren, men etter dag 5 kan du ikke starte å bruke den, da må du vente til neste pp:-) Lykke til, den er super:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå