Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg på 3D og er såå spent! Og gleder meg vannvittig til å "hilse på" babyen igjen! *iiiiii,kjenner det kribler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Jeg skal på Onsdag.. du får varme opp benken til meg :P hehe.. på mr klinikken du skal? Spent på å høre hvordan det var :D Jeg gleder meg hvertfall enormt! :)

Lykke til!

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu,varme opp benken for deg alså.

Har forresten hørt rykter om at det er 100 grader inne på ul-rommet..så mulig det er varmt nok allerede. ;)

Skrevet

Ferdig!

For en festlig oppfinnelse de der 3D maskinene er! :) Veldig stas å få se "lille sprell" på den måten. :) For en gang skyld så var hun- ja,det er helt klart fortsatt en hun ;), helt musestille. Turbogullet ville ikke vise seg skikkelig frem,lå bare å strekte seg og gjespet. Men fikk se et godt profilbilde , store øyne,liten søt nese mellom små bollekinn og det kan se ut som om hun iallefall har arvet pappans munn. ;) Pappa er råstolt! ;)

Skrevet

Ååååå! Så vannvittig koslig! Nå bruser jeg over av å glede meg her! Så flott at det ble en så fin opplevelse for dere!

Fikk dere med bilder i dag? Eller får dere tilsendt på cd? Drar på ferie på fredag og vil så gjerne ha med meg å vise familie :)

Sukk sukk sukk! Så heldige dere er! Jeg må vente i.. la meg se.. i over 20 timer til! hyyl! Blei helt søsen her jeg nå :)

Klem til deg

Skrevet

Ja,det var en veldig koslig opplevelse. Og jordmoren var kjempehyggelig, tok seg god tid,gikk gjennom alle organ og målte lengde og slikt. Og alt såg bra ut. :)

Dessuten så sa hun at det såg ut som en veldig søt jente. + i boka til henne! Hehe!

Vi fikk med ett bilde idag,det beste,resten kommer på cd.Men spurte ikke hvor lang tid det tok da.. sikkert ikke sååå lenge.

Du får nå forklare at dere skal reise bort så får du sikkert flere bilder.

Vi fikk med totalt 4 kopier,ett til oss,og tre til div besteforeldre. :)

Jeg har en venninne som så gjerne vil være med på en sånn 3D og har sagt hun skal sponse en om jeg vil ha en til. Jeg skal innrømme at det frister...kjenner jeg vil se,se,seee... Men må vel begrense seg.

Takk for klem,gøy at du ble så søsen og glad på mine vegne.

20 timer?? DET er lenge det!! ;-p

Skrevet

Hva betalte dere? skal spørre om å få et par ekstra kopier jeg også hvertfall :) Så kan jeg gi bort til mamma og bestemor :)

Vet ikke hvorfor, men du er en av de få nickene jeg føler jeg har lest mye om her inne helt fra starten. Kanskje fordi vi sånn ca er like langt på vei.. og at jeg husker du sa du bodfde i Ålesundsområdet.. og så husker jeg vi snakka om at vi var litt for sjenert for sånne bim treff og måtte manne oss opp.. dette var vel lenge før uke 12 :)

Kjekt med søte småe jenter :) Regner med mi er det og :P

Har blitt redd for å få stor unge i det siste.. vet ikke hvorfor.. så nå har jeg begynt å grue meg litt til i morgen i tilfelle jordmor skal si noe som : "ooooi, hu her ligger langt over gjennomsnittet ja" ! driver vel å blir litt smågal av hele graviditeten tipper jeg.. haha

Skrevet

Vi betalte 1000kr. Vel anvendte penger spør du meg.

Har du vært på bimtreff nå? Jeg skulle sist gang,men plutselig fikk vi hjelp til å skifte vinduene på stua så jeg rakk det ikke. Men har lyst neste gang da.....

Og ja,søte småjenter er stas! Jeg velger å tro at jormoren ikke sier det om alle.Hihi!

Jeg ble iallefall veldig glad for at vi fikk det bekreftet,og at de ikke sa idag at det var en guttt liksom.Da hadde jeg ikke visst hva jeg skulle trodd på.

Og nå kan je gendelig gå bananas i klesbutikken!! hurrra! Gleder meg!

Ikke bekymre deg for om barnet er stort,sikkert ikke.

Jeg skal nå si at jeg ikke er noe flink å holde meg unna sukker,så er nok litt bekymret for den der glukosetesten selv,men... det får gå.

Når baby krever godteri så synest ejg hun skla få det. ;-P

Skrevet

Ja, Bollerina fortjener kun det beste.. og akkurat nå er det massariner synes jeg :P

Klart hun ikke sier det om alle :P du får helt sikkert den søteste jenta i hele verden! ;)

Har ikke vært på Bim treff enda.. har ikke turt.. og så har jeg det sånn at søstera til eksen er i 3.tri.. og jeg synes det er litt ubehagelig å plutselig skulle møte henne der-- føles litt rart på en måte.. så kunne tenkt meg et oktober treff jeg :) det hadde vært noe:)

1000 kr er vel verdt det! !

Skrevet

Åja,det er klart hun må få masariner om hun vil det.

Samboer sier: "men du,lille knøttet kan ikke ALLTID få det hun vil" når jeg skylder på henne med hånden langt nedi snopeposen.Hihi,det er jo klart hun kan. ;)'

Ja,du er enig med meg ang den søteste jenta i verden ja? Godt,godt! ;)

Ja,egentlig så kunne et Oktobertreff vært kosligere enn alle trimester. Enig i den.. kan jo legge ut noen følere på hvordan interessen er på det på terminklubben.

Nå er det vel ferietider da,men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...