Gå til innhold

KRAFTIGE kynnere i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! Var ute på shopping me kjæresten, han skulle ha noe "manneting" på bilekstra og det er vist ikke så lett å bestemme seg heller... Jeg måtte holde tak i han, å puste å puste. Magen var stein hard og jeg var utrolig tissatrengt i tilegg... Litt sånn følelse: skal han komme nå??!! For det passer litt dårlig liksom, siden vi skal i bryllup til storebror i helga, og samboer er forlover :P

Han brukte goooooooood tid i butikken mens jeg med faste mellomrom pusta og pesa... Så satt jeg helt anspent i bilen, for jeg sa: Jeg MÅ hjem på do før vi skal ha noe mer! Etter det gikk det MYE bedre da, men føler meg veldig uvel å sliten i dag... Noen som har ligende? Sikkert det altså, men... gi gjerne respons på min lille opplevelse ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne kynnere har jeg ofte! Og har hatt så kraftige siden uke 20. Alle er heldigvis ikke like kraftige da, men de verste slår pusten ut av meg nesten :/

Skrevet

Kan det hende du har fått deg en UVI nå på slutten?? Siden du er litt uvel og sliten i tilegg?

Min erfaring er hvertfall at kynnere er mye sterkere og når det er fullt i blæra.

Skrevet

Får alltid sterkere kynnere når jeg må tisse:S

Skrevet

Oki, da har det sikkert en sammenheng med at blæra var ull :) For samboern min sa: Tisser du enda? Hehe... det var en skikkelig lettelse å få tømt tanken for å si det sånn :) Men helt utslitt da resten av dagen... har ikke gjort noe annet enn sofasliting egentlig...

Åsså er lillgutt oppi med både rompe og bein i ribbeina og opp under puppene... aaahh.. ubehagelige greier...

Skrevet

ull=full.. hehe.. litt sånn trengt tastatur her, så alle bokstaver kommer liksom ikke med :P

Skrevet

samme her:P man blir sliten:) men er veldig verdt det:D

Skrevet

Takk du, kjenner til det der! Tar nesten aldri feil at når jeg er i byen på storsenter eller på Obs Stormarked og lignende, så får jeg kynnere av en annen verden :P

offff, steinhard mage som strammer seg noe voldsomt, og varm i kroppen og svimmel.

Så da er det på full jakt etter noe å sette seg på, ellers må jeg nesten sette meg rett ned på gulvet.

Klarer ikke stå vanlig når det står på, gleder meg til lille mageboern skal komme :)

uke 36 nå og slimproppen har gått.

Skrevet

sånne har jeg hver ettermiddag. fryktleig slitsomt rett og slett. nå i det siste kommer de tidligere på dagen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...