#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 er nettopp ferdig med en ny mensen og er klar for og prøve? Noen som ser noe om den sitter denne mnd,evnt når?kjønn?fødsel? Får vi solgt bilen vår snart? 28april 82
Tante_Esel Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 heisann tror du blir gravid snart mellom nå, og oktober tenker jeg,.. får opp en fest/noe å ferie, og en ny begynnelse. Får også opp at du er en fornuftig person. som legger all din tid i å hjelpe andre, og at du godt kan glemme å leke litt, siden du tar det meste allvorlig... kanskje du trenger å le og leke litt for å bli gravid... når det gjelder bil salg fikk jeg ikke noe fra dette. skal dere ut å reise?? hvis du vil, så ta gjerne en ny grundig titt på meg også lurer på når jeg får barn... men det vet du vel... selv har jeg drømt at jeg bli gravid innen september... tror det blir litt hormonkurer og sånn fremmover nå. dato:03.11.83
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2010 til Adine_mirakel*ønskes_ skal ut og reise vet du,har jo ferie nå så skal en tur til kreta. Ja få høre at jeg må tenke mere på meg selv..må vel bli flinkere til det. Håper og få solgt bilen snart... Får opp at du blir gravid innen nov,får opp tvillinger på deg no...to jenter. Hormonkuren kommer nok til å sitte snart..har du startet på deg?får opp at du kommer til og få mere stabil og mere eggløsning i aug-sept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå