K ♥ tærten Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er 32+4 og mini ligger i sete/tverrleie og har gjort det siden ordinær ultralyd hvertfall. Han virker ikke spesielt interessert i å snu seg, men lege/jordmor sier de kan snu seg helt til uke 36-37. Noen som har opplevd at de har snudd seg sent? Er førstegangs og hørt rykter om at det er vanlig at de snur seg tidlig da.
mammaen til 2+1 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 De kan snu seg ganske sent.. magen er på sitt største i uke 36 så da er det enda plass.. =) skjønner godt at du er ivrig på at alt skal være riktig, hadde hvertfall jeg stressa med om jeg ikke viste at snuppa å godt planta med hode rette veien.. du får bare smøre deg med denne berømte tålmodigheten som vi gravide må ha. De driver med vendingsforsøk helt fram til uke 36-37 forresten med dem som er i seteleie. Så da er det vel bare opp til babyen din da hvilken vei han velger.. =)
K ♥ tærten Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2010 Ja, legen min har ordnet time i uke 36 for å sjekke leie. Men er selv et setebarn og jordmor mente dette kunne være arvelig. Ikke vet jeg - må bare vente å se. Hittil koser han seg hvertfall i favorittstillingen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå