ida123 Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Da jeg kom hjem fra kontroll i dag såg jeg at legen hadde skrevet L+++ på helsekortet mitt under der de skriver resultatet av urinprøven. Moren min mente det kunne vere hvite blodlegemer i urinen. Noen som vet hva det er? og om det er farlig? Hadde forresten høyt blodtrykk også :S er 38+0 i dag
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 L+++ betyr at du har leukocytter (hvite blodlegemer) i urinen.. at det er 3 plusser bak betyr at det er ganske mye, ( det går som regel fra 1+ til 3+). vanligvis tyder dette på en urinveisinfeksjon... rart han ikke sa noe til deg syns jeg. men vet ikke om det kanskje er vanlig å ha det så seint i svangerskapet, tror ikke det!? ville ringt jordmor eller fastlegen og spurt altså!
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Er ikke farlig så lenge du ikke har andre stoffer i urinen.. kan være det bare er utflod:)
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Andre stoffer som nitritt eller blod eller proteiner, da er det svært liten sjans for at det er noe fralig.. men skader ikke høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå