M@msen Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Ååååå jeg blir så utålmodig nå, alle drar på hytta og ferie, jeg VIL også, men kan jo ikke det... 9 dager til terminen idag... Hatt vonde tak i magen regelmessig i hele dag, men tar seg ikke opp... og MASSE slim hver gang jeg er på do... Jeg vil hilse på nurket nååååå!!! Gi meg smerte... flere som meg eller???????? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Skriver under på den ja!!! bare les på innlegget til melkerullen! Tror vi er meeeeget klar alle sammen. 9 dgr her og! Klem fra meg.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Har dt sånn jeg åå.. Men det slimet du snakker om, det har jeg å!! Hva er det for no? Har hatt utflod gjennom hele svangerskapet, men det er jo ikke sånn. Her snakker vi jo ordentlig slim.. Går det an at slimproppen går gradvis da eller?=? Ikke meningen å "stjele" tråden din her men siden du er inne på det
M@msen Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Er rart detta, blir liksom bare gående å vente.. får ikke gjort noe konstruktivt i det heletatt, alt er liksom klart også... Blir sur hver gang jeg ser vogna, for jeg vil ut å trille... Men en bebis oppi, uten å ha vondt her og der... er du fast i stresslessen ennå Katta???? huff, jeg er iallefall mobil:)
M@msen Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Ja jeg tror det er slimproppen... har hatt en del utfold jeg også, men det er ikke sånn nå, nå er det ordentlig seigt kliss, og masse... men bare slim da ikke noe blod som jeg har hatt med de forje... men trenger ikke være blod da har jeg hørt... Nå har jeg ordentlig tak i magen, men de lurer meg nok, skal ha gubben med på litt senge aktivitet så sanrt unga er i seng ja... Heldigvis er han ikke vond å be... he he
Bolla med 2 små <3 Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Rart med det asså!! hehe, lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Ja jeg sitter fast nå. Måtte til legen i dag m svææært hovene bein og +6 kg på ei uke. redd for forgiftning, men urin og bt var bedret seg. Får ikke på meg sko, må gå m støttestrømper, unngå sol og sitte myyye med beina høyt. Koselig ferie hehe. Vogna står klar i ganga og bilsete står klar i bilen. Vil føde nu. Ble jo spådd fødsel innen onsdag av rosene innen onsdag. Men tviler på at hun får rett!! Klem
M@msen Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2010 spennende da... Håper vi gjør det begge to...he he, jeg har bursdag på onsdag og det ville vært verdens beste bursdagsgave å født gjerne før, eller på onsdagen... Huff hørtes ikke noe godt ut med såååå mye vann i kroppen, jeg har bare litt, så jeg skal ikke klage:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Oida så spennende! Håper vi kommer igang på likt da hvis ikke vi havner i statestikken overtid her siden det er så mange som har fått før her nå!!! Da må jeg si jeg blir smågal hehe. Grattis m dagen på forskudd hvis noe skulle skje. Har mye murringer og kynnere i ett, men vil IKKE ta seg opp.
M@msen Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2010 takk takk:) Overtid...nei og nei orker ikke tanken engang... gikk over med begge de to andre så er vel bare å innstille seg på det igjen, selv om jeg ikke hadde det sånn som jeg har det nå med de 2 forje (så tidlig iallefall... Vi krysser fingrene og ber om smerter...he he:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 Vi får gjøre det og satse på at ikke vår 3 er en luring hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå