super_s Skrevet 15. juli 2010 #26 Skrevet 15. juli 2010 som sagt så er det viktigste at ungen er frisk, så får den komme når den kommer
minnimus83 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #27 Skrevet 15. juli 2010 helt enig, det viktigste er at ungen i magen er frisk, og det var min gutt i magen
super_s Skrevet 15. juli 2010 #28 Skrevet 15. juli 2010 Veit ikke om jeg tør å begynne å kjøpe gutteting enda jeg. Det er jo mulig at det er ei jente ved en senere ultralyd:S
minnimus83 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #29 Skrevet 15. juli 2010 ok, det var ikkje vanskelig å se at det var en gutt sa hu, han sprekte med bena og det viste det godt, eg eg har kjøpt 3 bodyer og så fikk eg en genser og bukse i dag av betevennina mi, hu er den ene fadderen
super_s Skrevet 15. juli 2010 #30 Skrevet 15. juli 2010 JM spurte om jeg ville vite kjønnet, og det ville jeg jo så klart, så hu satte den ultralyddingsen sånn til at vi skulle se det, også spurte hu om jeg så hva det var selv, og jeg svarte at det der var en liten snopp, og det var JM helt enig i. Men ei venninne av meg var jo gutt helt til hu kom ut, da var hu plutselig jente gitt. Dessuten har jeg omtalt knøttet som han hele tiden så langt, selv om jeg håpte på ei jente, så sannsynligheten er vel stor for at det blir gutt da eller?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 16. juli 2010 #32 Skrevet 16. juli 2010 ja så lenge jeg kan holde litt kontroll på uke, så er ikke et par dager fra eller til så vikti. Og at allt er bra med ungen selfølgelig har heldigvis ikke funnet noe feil så da håper jeg at allt er bra og vi har sett jente 2 ganger nå gleder meg masssse!!! Masse lykke til til dere jenter dette blir stas, beste julegaven jeg noen gang kommer til og få så (dvs tili julegave) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå