Gå til innhold

Babyjogger City Elite

Anbefalte innlegg

Var på Barnas Hus for å ta en titt på Bugaboo Cameleon. Var veldig fin, men selgeren anbefalte faktisk heller Babyjobber City Elite til oss (selv om den jo er mye billigere). Noen som har erfaringer med denne?

Vognen har ikke bag-del, men selgeren mente den kunne brukes fra barnet var nyfødt fordi den kan legges helt flatt og da kan man ha soft-bag i....hmmm.... Noen som vet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142084191-babyjogger-city-elite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det snakk om en tradisjonell softbag hvor man har babyen fra seg, eller er det et spesial opplegg hvor man tar av kalesjen og har softbag med egen kalesje? Har nemlig sett det på en eller annen vogn. Jeg ville ikke hatt en nyfødt baby vendt fra meg!

Ellers har jeg ingen erfaring med vognen, lurer på den selv til babyen min på et år.

Takk for svar! Fant også ut at man ikke kan vende setet, da er det som du sier lite aktuellt fra beibien er liten. Han bare skrøt så veldig av den på butikken.... Men tror jeg har fallt tilbake på Bugaboo Cameleon:)

Ska'kke være lett;)

Det er hardbag til City elite. Jeg har sett, og prøvekjørt den på barnas hus. Syns vogna virket veldig ustabil med bagen på, men likte den godt som sportsvogn. Tror vogna er et bra alternativ dersom man ønsker vogn som ikke koster alt for mye. Veldig enkel å legge sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...