ikke i bruk Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Snakket med en venninne om dette, og hun mente jeg ikke burde ta fly hjem igjen, da dette kunne gjøre at jeg ikke ble gravid eller evt. mistet. Jeg har aldri hørt om noe lignende før, og trodde at det var i slutten av svangerskapet man ikke skulle ta fly. Har dere noen tanker rundt dette? Føler jo at det vil være lettest å fly direkte hjem igjen, enn å styre med buss/tog osv, men vil jo heller ikke ta noen sjanser...
singelmamma Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Ingen fare å fly før uke 36 eller rundt der. Jeg fløy første gang jeg ble inseminert og ble gravid (SA uke 10)... Tror de fleste her inne kjører med fly! I alle fall alle jeg kjenner!
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kan ikke svare deg ut i fra noe medisinsk sted, men bare erfarings messig. Den 4 desember i fjor var jeg nede på CFC for å få min inseminasjon, tok fly både opp og ned, og den 18 desember bekreftet Clear blue digitale test for meg at jeg var gravid. Har i dag 47 dager igjen til termin, så du kan nok fly uten at det skal påvirke din evne til å bli gravid eller ei Lykke til, så håper jeg at planen fra å bli gravid til det å bli gravid ikke blir så lang for deg/dere
singelmamma Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 http://www.lommelegen.no/322877/flyreise-og-graviditet
ikke i bruk Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Takk for svar jenter! Jeg trodde jo heller ikke det at det var noen fare, men begynte nå å lure litt da siden venninnen min sa det. Best å være på den sikre siden Takk for lykkeønskninger Endelig gravid igjen! Du får ha et riktig så flott videre svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå