Denishil Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg sliter på vanvittig med halsbrann at jeg snart går på veggen. Uansett hva jeg spiser og drikker kommer det, ikke en gang melk og vann kan inntas uten konsekvenser. Noen som har noen fantastiske råd eller tips til mat og drikke?? Holder på å bli gal da jeg blir så utrolig kvalm av det i tillegg =( Har prød Love hearts og mandler b.l.a og bruker novaluzid. Gaviscon kan jeg bare glemme da jeg spyr bare av lukta hehe. Skikkelig klage innlegg fra meg nå =)
lady82 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 prv seaband som du får kjøpt på apoteket, eller knott:) hadde mye halsbrann de første ukene, og de ble jeg bede av dette:)
SnekkerPelle Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Flytende Gaviscon ble en slags redning for meg sist gang. Jeg slet forferdelig med halsbrann! Prøvde alt av kjerringråd,men ingenting hjalp.Etter at den første flaska var tom brydde jeg meg ikke om den vonde smaken lenger. Du blir vant til det.. Kunne ikke spise krydret mat,løk,appelsiner/juice,brus etc.
Tigergutt Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Loveharts (ja, riktig, de bruspulver dropsene med skrift på)! Tipset fikk jeg her inne for noen år siden, og det hjalp meg masse! PS! Ikke spis hele pakken, men prøv deg frem med 3 - 4 stykker. For mange kan gi motsatt effekt !
mastermind Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 milksake hjalp litt. samarin var redningen min
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Samarin er redningen min også. Eneste som funker for meg med Halsbrann. Anbefaler deg å prøve Samarin.
MizzaM Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Prøv Nyco. En halv til en hel kork i en halv kaffekopp. Hjelper mot f...skapen ei stund ihvertfall:S!
stjertløvetann Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Eneste som hjelper for meg er Link, tyggetabletter med mintsmak som fås på apoteket. Noen sier man ikke skal ta de når man er gravid, men både apoteket og legestanden her går god for dem sålenge man ikke tar halve brettet om gangen (og legen min tok dem sågar selv når hun gikk gravid med sine barn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå