Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Har vært nå på sykehuset og fått ballong kateter satt inn. Skal tilbake imorgen for å legges inn hvis ikke noe skjer i natt. Lurte på om det er noen av dere som har noen peiling på ballong kateter? Er helt utrolig vondt, og mensmurringer beskriver ikke det jeg har akkurat nå, men er ikke noe som kan kalles rier heller - siden de starter og stopper ikke, er bare konstant. Får ikke sitte, håper noe skjer snart så at jeg ikke må gå hele natten med disse smertene. Gleder meg til å få ting igang ihvertfall!
Elfi regndråpe Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Har ikke erfaring med ballongkateter, men er nysgjerrig på hvorfor du blir igangsatt så tidlig?
Pinnus Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg fikk også satt inn ballongkateter og fikk som du sier veldig vondt. Fikk det satt inn kl 12 på fredagsformiddag, kom hjem og tok to paracet. Gikk å la meg fordi det var så vondt og sov et par timer. Klokken 20 begynte riene og kl 10.13 lørdags morgen var hun født! Så ja, ballongkateter er vondt - men det var verdt det! Masse lykke til!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Jeg ba opprinnelig om keisersnitt, pga traumatiske fødselsopplevelse forrige gang - legen sa nei, men var villig til å "forhandle". Jeg ble lovet igangsetting på termindatoen om jeg var villig til å prøve å føde vaginalt. Menseterminen var lørdag, ul terminen var faktisk idag (hadde fortrengt det nesten for å få til raskere nedtelling). Hadde time kl 12, bare 1 cm åpning, men var nok til å sette inn kateter heldigvis.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk for svar! Håper at jeg blir like heldig som deg. Hadde noen sterke tak mens jeg fortsatt var på sykehuset, men de har gitt seg Skal tilbake imorgen for innleggelse og tabletter om ikke noe skjer. Glade å høre at det ikke er bare meg som opplever det som vondt!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Ønsker deg masse lykke til. Klem
Elfi regndråpe Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Da håper jeg at fødselen starter og at det blir en positiv opplevelse denne gangen! Masse lykke til!!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk alle sammen. Det håper jeg også! Ble litt lei meg nå fordi det ikke gjør vondt lenger. Regner enten med at ballongen har sprukket, eller at det har begynt å åpne seg. Slimproppen gikk ENDELIG, men siden da har jeg ikke hatt noe vondt, bare ubehag. Håper ikke at alt stopper opp nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå