Bolla med 2 små <3 Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Begynner å grue/glede meg nå for bare 6 dager til termin så trenger gode ord
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Har desverre bare hørt negative ting om Drammen, så kan ikke akkurat si at jeg gleder meg selv. Har bare vært på kongsberg tidligere, men pga de nye retningslinjene, må jeg nå til Drammen. Men jeg skal bare ta ks der, og så ligge på barsel på Kongsberg
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Hadde det ikke så bra der forrige gang, ingen oppfølging å nevne, men selvfølgelig hadde jeg et rom til meg selv og tror jeg ble litt glemt bort. Dette var 5 år siden, da. Skal tilbake ditt imorgen og legges inn for å fortsette igangsettelse, så håper det går bedre denne gangen!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Ja, får håpe det! Går sikkert helt fint! *tvi tvi*
Turid Laila Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Har hørt både positivt og negativt om Drammen. Selv valgte jeg Bærum, og har hørt mye negativt om Bærum også, men var så fornøyd der sist så jeg turte ikke satse på Drammen denne gangen heller. Veldig fornøyd med barneavdelingen på Drammen da, selv om det ikke har noe med føde/barsel å gjøre
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Hei:-) Jeg er strååålende fornøyd med Drammen! Jeg fødte gutten min der med akutt ks for 3 1/2 mnd siden! Kun supre JM og leger der:-) jeg følte meg kjempe bra tatt vare på og gleder meg til neste barn jeg skal føde på Drammen:) Ville ikke valgt noe annet sykehus om jeg kunne:) De er veldig flinke og du er i kjempe gode hender! Alle jeg kjenner som har født på Drammen deler min oppfatning så tror du du skal klare deg fint:-) Får rett å slett ikke rost legene og JM der nok:) Masse lykke til og hurra for at du snart er mamma:-) Klem til deg:)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2010 Åh, nå ble jeg skikkelig letta! Gleder meg til å bli ferdig med det nå og bare holde lille nurket vårt i armene!! Lykke til videre til deg også £!$ med mini! klem tilbake!
Mamma til to guttegull Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Jeg fødte på Drammen forrige mandag og har bare positive ting å melde derfra. Planen var at vi skulle føde på Føderiket i Oslo, men siden vi gikk så lenge over terminen fikk vi ikke lov til det allikevel. Vannet gikk søndag, 4. juli kl 09:30 og jeg var inne på kontroll samme formiddag. Alle hilste, smilte og ønsket velkommen. Vi reiste hjem og ventet på riene og var tilbake på sykehuset ved 23-tiden. Samme gode mottakelse og etter en undersøkelse fikk vi fødestue. Jeg ble heiet frem av flotte jordmødre og leger og kl 15:19 kom gutten vår endelig. Da hadde jeg vært igjennom epidural, klipping og sugekopp. Fødselen var tøffere enn jeg hadde trodd, men jeg sitter igjen med en veldig god følelse. Vi ble godt tatt vare på hele veien og jeg følte meg trygg. Ære være jordmor Shila som faktisk jobbet frivillig overtid for å ta i mot gutten min. Drammen anbefales på det varmeste. Barseltiden var også veldig bra. Hyggelige ansatte, god hjelp og oppfølging. Gled deg til å føde på Drammen - og lykke til!
Mamman til 2 Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Drammen er suverent! De som jobber på riksen sier til og med at jordmødrene på drammen er kjent for å være veldig flinke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå