Gå til innhold

Smoothie-oppskrifter uten yoghurt/melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frosne røde bær (fåes kjøpt i frysedisken)

1 banan

litt juice (eple helst, men går også ann med appelsin)

farris eller bonaqua (naturell)

Super godt :D

Kan jo godt bare experimentere litt, men forskjellige bær fra frysedisken. Finner jo også smoothiemix. Lett å bytte ut melk/youghurt med eplejuice o.l. :D

Skrevet

Må vel bare gjenta det samme som over her... Finner bare forskjellige blandinger med frossen frukt/bær som jeg kjører med eplejuice i blenderen. Nå sist fant jeg vel en pose med jordbær, blåbær og banan og en annen med mango, bringebær og banan. Superenkelt og kjempegodt!

:-)

Skrevet

Halvt til ett beger med frosne/friske bringebær

2 egg

1 vaniljestang

litt sukker

Visp eggene til eggedosis og ha i bær og vaniljestang. Kjempegod :o)

Skrevet

Tusen takk!

Har pleid å bruke en sånn Paradise mix av noe slag, den inneholder vel banan, blåbær og jordbær. Men så har jeg brukt eplejuice til. I dag, som nødløsning, brukte jeg appelsinjuice og det ble veldig syrlig...

Skrevet

Vi har sikkert brukt samme, blomstre. Paradise mix fra Eldorado? :-)

Skrevet

Tja... må inndrømme at jeg er så sløv at jeg ikke får med meg navnet på sånt... Gode er de i allefall :-)

Skrevet

Å eggedosis skal jammen testes ut her ;)

Skrevet

Forresten tar dere da eggene oppi mikseren først da? Og blir det da eggedosis? Aldri gjort det før. Litt kjedelig om eggene må i hurtigmikseren først så i blender.

men men

Skrevet

banan

jorbær

appelsin juice

honningmelon.

Skrevet

Det der kommer ikke til å gå bra, Gulesider! Do not try this at home!

Skrevet

Må være noe i hodet mitt, men jeg får ikke honningmelon til å passe med smoothie av en eller annen grunn... Men kan vel gi det en sjans, da.

Skrevet

jeg bruker aldri melk/yoghurt.

Frukt + bær + juice for å får det til å gå rundt. Tar det jeg har, namnam.

Skrevet

dette fikk jeg for mange år siden på en gresk resturant. og siden har jeg lagd denne. men har ofte i mage andre frukter og bær også men dette er oftest grunn oppskriften om du skjønner.

Skrevet

Eller kakemonsterets lille grønne:

Saften av 1 lime

eplejuice

2-3 never fersk spinat

honningmelon eller galia (? Den grønne)

Og litt frossen banan.

NAAAAAM!

Skrevet

Jeg liker ikke banan da, så jeg kjøper de rene blandingene med kirsebær (kjempegodt) eller jordbær eller bringebær og så har jeg ofte ananas på boks sammen med de. Da blir det søtt nok om bærene er sure også. Veldig godt.

Skrevet

Lov meg å prøve. Du kjenner IKKE smaken av spinaten.

Skrevet

Jordbær

Fersk lime

Sukkerlake av brunsukker

Blå bon acua

Eventuelt vodka eller hvit rom

Skrevet

Føler vi sakte, men sikkert, begynner å nærme oss gourmet-smoothies her. Men skal skrive det ned, takk!

Skrevet

En moden mango + fersk presset saft fra en appelsin. Behandles noen minutter med stavmikser. Enkelt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...