Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Er vanlige bæreseler store nok til at vi som veier over 120 kan bruke dem? Vil stroppene være lange nok til at vi får dem rundt oss? Noen som har prøvd?
modnas Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Har en babybjørn bæresele, og det går helt fint Du vet, bæreseler er også laget slik at far en gang i ny og ne kan bære nurket. Og siden han er mann er det greit at han er både mandig og brei, altså er bæreselen stor nok
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Kan jeg spørre hvor stor du er? Pappa'n her i huset er omtrent samme størrelse som meg. Så vi er begge litt spente på om vi får tak i noe som et stort nok.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 jeg veier 118kg nå og baby bjørn er stor nok for meg:) ellers får du elastiske bæresjal da.. de er laaaange og passer alle:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Er ganske "stor", 98 kg og 160 cm, og passer babyhawk oh snap (formsydd sele) helt ypperlig. Har enda ca 40 cm jeg kan utvide midjemålet med før sela ikke passer mer... Og skulderstroppene er også laaange nok! Babybjørn har jeg også hatt, og den ble litt trang. + at oh snappen er MYE bedre å bære i, både for mor og barn! ;-) Oh snap passer best til barn fra 5-6mndr, så før det vil jeg anbefale mei tai med lange stropper, eller elastisk sjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå