Gå til innhold

Maserier= Menssmerte-kynnere?? Noen som husker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere har jo akkurat født, derfor spør jeg dere;

Er 37+6 og i går lurte jeg på om fødselen var i gang....

Er ikke helt klar enda tror jeg, men i går var det merkelig noen timer;

Hadde skikkelig menssmerter og kynnere samtidig, og de kom igjen og igjen(5-10 min mellom) i en periode på noen timer...Hadde et snev av panikk og gikk til slutt å la meg i siedet og i dag er det borte, bare en nå og da.

Er dette de beryktede maseriene?? Eller er det forløpet til fødsel??

Er klar, men så er jeg ikke klar alikevel:):):)

Wæææ.......

Noen som kjenner det igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg begynte sånn som du beskriver her noen dager før fødsel, og ei venninne gikk sånn i noen uker før fødselen.. Men ting skjer i hvert fall, så det er jo positivt. :) Tror det er det som kalles maserier, uten at jeg er hundre prosent sikker på det.

Lykke til!

Skrevet

hei.

e hadde bare 2-3 regelmessige mensaktige smerter i magen før det berømte kneppet i magen og den rista, så kom vatnet etter en stund, for hode satt som en propp.så kom riene i fult kjør etter d.

men har e vert deg har e ringt føden som har stor erfaring med dette. der får du sikkert mye bedre svar og kansje du får en sjekk.

:)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Akkurat født, det var nå å ta litt hardt i da :-)

Menssmerter som kommer takvis samtidig som magen blir hard, vil jeg kalle rier ja. Det er nok forløpet til fødsel, men om det skjer i morgen eller om fire uker, det vil bare tiden vise. Selv satt jeg med regelmessige kynnere/rier hver eneste kveld i så mye som fire uker før småen endelig meldte sin ankomst.

Lykke til :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...