Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Alle dere har jo akkurat født, derfor spør jeg dere; Er 37+6 og i går lurte jeg på om fødselen var i gang.... Er ikke helt klar enda tror jeg, men i går var det merkelig noen timer; Hadde skikkelig menssmerter og kynnere samtidig, og de kom igjen og igjen(5-10 min mellom) i en periode på noen timer...Hadde et snev av panikk og gikk til slutt å la meg i siedet og i dag er det borte, bare en nå og da. Er dette de beryktede maseriene?? Eller er det forløpet til fødsel?? Er klar, men så er jeg ikke klar alikevel:):) Wæææ....... Noen som kjenner det igjen??
Linda_81 Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Hei! Jeg begynte sånn som du beskriver her noen dager før fødsel, og ei venninne gikk sånn i noen uker før fødselen.. Men ting skjer i hvert fall, så det er jo positivt. Tror det er det som kalles maserier, uten at jeg er hundre prosent sikker på det. Lykke til!
mammas skatter <3 Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 hei. e hadde bare 2-3 regelmessige mensaktige smerter i magen før det berømte kneppet i magen og den rista, så kom vatnet etter en stund, for hode satt som en propp.så kom riene i fult kjør etter d. men har e vert deg har e ringt føden som har stor erfaring med dette. der får du sikkert mye bedre svar og kansje du får en sjekk.
Gjest eelis+kian Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Akkurat født, det var nå å ta litt hardt i da :-) Menssmerter som kommer takvis samtidig som magen blir hard, vil jeg kalle rier ja. Det er nok forløpet til fødsel, men om det skjer i morgen eller om fire uker, det vil bare tiden vise. Selv satt jeg med regelmessige kynnere/rier hver eneste kveld i så mye som fire uker før småen endelig meldte sin ankomst. Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå