Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde murringer igår og i natt...så våknet jeg halv 5 inatt av murringer som gjorde at jeg ikke fikk sove videre, stod opp, gikk på do og så satte riene igang. Hadde en laaaang dusj for å trekke ut tiden til mannen skulle stå opp.

Hadde da 3 og 5minutters mellomrom mellom riene og bestemte oss for å ringe Føden samt barnevakten. Da dette var gjort, vekket vi ungene, så de var innforstått med hva som skulle skje, alt gikk rolig for seg.

JEg som har grudd meg sånn til dette, hadde hele roen plutselig, for tenkte at nå skulle jeg komme tidsnok til å få epidural.

Men, nei, barnevakten kom og så begynte jammen riene å dabbe mer og mer av, til det kun var murringene i korsryggen igjen..la meg og sov noen timer...

Kjenner fremdeles at det er "noe" i ryggen og magen,men kan langt fra kalles rier lengre...og ja, jeg e litt skuffet, for hadde vært greit å bli ferdig når jeg nå først var igang...sukk...det er 2 uker igjen til termin...Skulle veldig gjerne vente ihvertfall 1 uke til, men akkurat nå hadde det og vært greit om hun kom nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da vi skulle ha førstemann, hadde jeg rier fra midnatt til klokka to på formiddagen, da roet alt seg helt, men klokka fem på ettermiddagen var det igang igjen, og klokka fire på morgenen var babysen min ute... så ikke fortvil, er visst ikke helt uvanlig at riene tar seg en pause så og si... lykke til kjære deg, tvi tvi... håper du føder i kveld/natt... :-9 hold oss oppdatert her da du!!!!

Skrevet

Hei Melkerullen, så rart!

Skrev akkurat et innlegg om det samme. Hadde endel timer i går noe som vel kan minne om rier. Det var menssmerte-kynnere:)?

Kan du beskrive dine rier?? Vi er akkurat kommet like langt 38+0 i morgen.

De kom med 5-10 min mellomrom i noen timer, gikk til slutt å la meg og sov veldig godt i natt og våknet i dag og da var det borte. Kjent et par i dag bare:)

Rart!!

Hvordan kjente dine rier ut??

Skrevet

Pikenurk nr2 i magen : Jeg har hatt det slik som deg i helgen og idag... slike mensenmurringsmerter som kommer som tak i korsrygg og mage. Er 38+6 og håper at det skal ta seg opp, og at det skal bli vondere. Hehe... første gang man ønsker at ting skal bli vondere :P

Skrevet

Haha, ja ikke sant - venter ikke på at det skal gå over, snarere ta seg opp,hehe!

Tusen takk for svar og lover å holde dere oppdaterte!

murringene mine lå i ryggen, riene flyttet seg til magen og den ble veldig hard (som ved kynnere), men disse gjorde mer vondt og roet seg ikke samme hva jeg gjorde. Det hjalp å vugge frem og tilbake, og puste i håndkle (av alle ting) hjalp, for det økte konsentrasjonen min.

Men ingenting nedpress, kjente allikevel etter hver ri sprell fra tulla inni her, så ikke i tvil om at hun merket noe var på gang. Noen ganger litt stikninger i magen og.

Så,, etter noen timer gikk det lenger og lenger mellom riene og til slutt gikk det over til murringer i korsryggen igjen...kjenner enda at jeg er slakk etter dette, og rygen føles litt "av", jeg tror det er pga ting nå er klare og "løst opp", for kjente igår kveld at det var noe rart i gjære, mentrodde det var pga jeg hadde overanstrengt ryggen ved hagearbeid (ja, så smart er jeg, skal jo ikke gi meg med å gjøre ting!!!)

Nå har jeg litt kynnere innimellom, stikninger og murringer i ryggen, så helt over er det ikke, men ikke noe rier etc. Har ikke lyst til å gå sånn over lenger tid, så håper som dere skriver at det enten starter opp igjen eller går helt over til det er dags:)

Tingen er og, at forrige fødsel var unnagjort på få timer(3-4), så er og redd for at det skal gå veldig fort når det først setter igang...

Lykke til dere andre og!!!

Skrevet

Hvordan går det med dere andre i samme situasjon?

Jeg har begynt å få vondter imagen igjen nå, mulig det kun er kynnere, de er foreløpig kun i magen og kjenner ikke noe i ryggen nå....ååå,har så lite lyst til å gå med vondter uten effekt...men sånn er det nå en gang, ikke noe å gjøre med enn å "go with the flow":)

Skrevet

Kjenner til det der ja! Holder på i flere timer for så å forsvinne. Skikkelig irriterende. Venter nå i spenning på om spådama som spådde fødsel innen onsdag får rett (rosene) Proppen gikk jo og forige tirsdag så er jo vanlig å føde innen 7 dgr da, men.......tar alt m en klype salt.

Sitter kun m beina høyt nå pga masse vann i beina og en bekkenlåsning som kom på lørdag. Gøy ferie hihi. Ikke sol eller ut å vandre på meg som legen sa. Lykke til dere andre, han Alexander trives litt for godt i magen her dessverre!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...