knipern Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Er det noen som vet om dette er å få tak i på apotek/sykehus/butikk når man ikke bor ved en sandstrand? Og har noen erfaring med om det fungerer i praksis? Jeg fikk voldsomt såre og ømme brystvorter sist.. Hjalp ikke å smøre med lanolin.
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Fikk tips av jordmor på ammekurs, hvis man plagdes med såre og ømme brystvorter, så burde man kjøpe slike te-kliper som de selger på butikken billig. Du deler dem i to, slik at du bare har to runde halvdeler. Etter du har ammet og smurt, tar du disse over brystvortene. De vil da gi luft til brystvortene og du har muligheten til å ha klær på mens du går med disse fordi du ikke er borti brystvortene. hvis jeg blir å slite med dette, så skal ihvertfall jeg teste det ut!
Melkerullen Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Ja, fungerer supert!!! Men mine kom fra en strand da, har en snill bror som plukket til meg...kan muligens hobbybutikker ha dette om de ikke har på apotek?
Alvene Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Heisan Jeg hadde ikke klart meg uten albueskjell. Jeg fikk kjøpt de på apotek :-) Jeg fikk tipset av ammehjelpen for 12 år siden og har brukt det med mine 3 barn. Rart ikke flere anbefaler det, for som sagt, hadde ikke klart meg uten...håper du får tak i "knipern", eller så var det en kreativ løsning den med tesila.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå