Gå til innhold

14uker-ingen mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Jeg er relativ slank og veltrent før graviditet, dettte er også mitt første svangerskap, men skulle ønske det kunne begynne å vises litt mer:-S Jeg ser jo forskjell selv da, men bare en bitteliten bul om morgenen, og en litt større en om kvelden.. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27 uker i morgen, og har fortsatt ikke sann supersvær mage. Er mange som ikke tror på meg når jeg sier hvor langt jeg er på vei:)

Skrevet

ok,hehe:) Hvordan var magen når du var 14 uker da?:P

Skrevet

Det er heeelt normalt;) Jeg begynte ikke å få mage før jeg var 26 uker på vei. Du skal bare være glad for at du ikke har fått mage enda. For nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei av den. Føler den er i veien hele tiden;) (36+6)

Skrevet

Min mage har begynt å poppe ut nå den siste uken, ingen andre enn meg og sambo så det tidligere, i går var det ca 1 uke siden jeg så mamma sist og når jeg traff henne i går sa " åååå du har fått babymage jo" hehe...

Så det kan også komme sent og det kan komme plutselig, jeg er 23+5 i dag:)

Skrevet

Hei =)

Jeg er andregangs og fikk ikke mage før etter uke 20. Da poppet den sakte ut. Er nå i uke 25 med en liten babymage =)

Skrevet

Ved mitt første svangerskap var jeg på øyloffing i Thailand 6 måneder på vei, og ingen kunne se at jeg var gravid! Denne gangen derimot..........

Magen kommer garantert :)!

Skrevet

Da jeg skulle ha min første så var jeg sikkert 24-25 uker før det var synlig for andre. Ikke var jeg så veldig stor på slutten heller.

Men nå med nr 2 så kunne det ikke skjules lengre da jeg var 10-12 uker. Nå er jeg 17 uker i morra og kjempe svær. Håper ikke jeg skal vokse i samme hastighet fremover....

Lykke til!

Skrevet

med min førstemann var jeg godt over 6 mnd før jeg hadde mage.. men tro meg, den kommer tilslutt...

Skrevet

Er 24+4 i dag og magen har kommet de 2 siste ukene... Er førstegangs! Vær bare glad du så lenge du kan ha "flat" mage. Har begynt å kjent at d er tongt å bøye seg å kle på sko og sånne ting og bekkenplager har meldt sin annkomst............. :)

Skrevet

Hihi, takk alle! Da får jeg bare vente:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...