Lullunutu Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Tok test tre dager over IKM, negativ :-) Men idag, 10 dager over IKM, var det en tydelig positiv test :-) Føler meg ikke 100% sikker, men jeg slipper jubelen løs og ser fram til di to neste dagene med testing (for så å kunne bli 100% sikker) :-D Er helt sprøtt dette :-D
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Skrev til deg i en annen tråd, men GRATULERER! Kjempe glad på dine vegne.
Klar:) Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Gratulerer så mye og masse lykke til videre i svangerskapet:)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Åh! Da er det håp for meg også med andre ord!!! Sitter her 6 dager over IKM, og har ikke testet siden 1 dag over.... Er lettere småkvalm hele tiden, men nå er det så flaut å gå inn på apoteket for ennte gang, at jeg venter på forsendelse i posten heller!!! (Bor på et lite sted) Hååååper jeg også tester positivt når de kommer!!!
Lullunutu Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde en test liggende, er første gang jeg tester siden vi begynte å prøve, 4 pp klaffet det :-) Så idag dro jeg til apoteket, bor også på ett lite sted, men var heldigvis ingen folk der da jeg handlet :-) Røsket med meg tre stk med det samme :-) Er håp ja, forrige gang jeg var gravid testet jeg dag 7 over ikm, utslag med en gang, denne gang negativ på dag 3, ventet da på mensen, men siden den ikke kom så positiv to ganger dag 10 :-D Tusen takk, er så utrolig lykkelig, fortalte min samboer dette i ettermiddag, han ble veldig glad :-D Sender MASSE babystøv til dere andre, det klaffer nok tilslutt :-)
Lisse_01 Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Gratulerer. Utrolig glad på dine vegne. Tok en test i dag, 7 dager etter jeg skulle hatt mensen. Men den var negativ. Er så utrolig skuffet. Jeg er kvalm og uvel, og var HELT sikker den ville være positiv. Utrolig skuffet. Men ble utrooolig glad for å høre at din var positiv. GRATULERER
Lullunutu Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk :-D Enten kommer mensen eller så gjør den ikke det, ha tålmodighet og vent i 3-4 dager til, kanskje den er positiv da=) Har tatt to tester idag, det var helt tydelig strek der, men i mine øyne kunne den vært enda mer tydelig. Imorgentidlig blir det en cb test bare for å være på den totalt sikre siden. Måtte få bestevenninna mi hit for å se på testene så da ble jeg trygg :-) Mange som ikke får positiv test før i uke 6-7 :-) Aldri gi opp håpet, når mensen uteblir er bare mitt tips!
angora Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 mange gange gratulere! er som du sier i min tråd det kan være håp. hva for noen symptomer har du hvis jeg må spørre? er spennende å lese:) når er terminen din så?
Lullunutu Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2010 Tusen takk =) Jeg har ikke hatt like mange symptomer denne gangen, ihvertfall ikke ennå.. Har hatt litt kvalme, kjent litt murringer nedentil, ingen ømme pupper enda, og litt vondt i ryggen pluss trøtt og sliten, men har en gutt på under 2 år, så må bare stå på :-) Har selv regnet den til den 12. mars, så jeg lurer veldig på hva den faktisk blir når jeg skal på ul, men det er jo enda leeeenge til jeg skal. Hvordan går det med deg angora? Og Lissi, hvordan står det til med deg???
angora Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 ja har vel ikke så mye tid til å slappe av som du vil da med en 2 åring. morro å bli storebror da Her har ikke mens kommet ennå...men tør ikke håpe. tror jeg tenker for mye på det..
Lullunutu Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2010 Man tenker MASSE på det når mensen ikke kommer, for sjansen er jo stor for at d har festet seg en liten spire <3 Hvor lang tid over ikm er du nå da? Håpe syns jeg du skal jøre, kommer til å klaffe tilslutt, stor sjanse for at det skjer nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå