Gå til innhold

JAAA!!! FOR EN LYKKENS DAG!!!! :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra hurra hurra, jeg er gravid alikevel!!! :D

Etter alt som har skjedd de siste dagene så testet med den siste billigtesten i dag, og det kom jaggu en svaaak skyggestrek!!

Reiste på apoteket og kjøpte flere, og testet jammen svakt positivt med CB!!! :D Og det var ikke morgenurin engang!

Jeg er så glad at jeg ikke har ord for det!! Trodde all spottinga de siste to dagene var at TR var på vei, men neida11! Ååå, lykke!! :)))

Jeg kan ikke tro dette!! Blir tester flere dager fremover nå ja! ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :-D Er ti dager over IKM, fikk positiv test idag :-D Hvor langt er du på vei? Har termin 12 mars etter kalkulatoren :-D

Vi må følge hverandre :-)

Skrevet

Gratulerer til dag også :-) jeg er 12 dpo, så terminen er ca 28.mars! Hurra, jeg har en termin!!

Skrevet

Tenk, her sitter vi i ekstase begge to :-D Vet ikke om jeg klarer å vente lengere med å teste, kjøpte 3 tidligere idag, to qr og en cb, tydelig men litt svak den første testen :-) Må bruke alle tre før jeg er 110% sikker :-P

Jeg har ikke ord :-) Har en sønn født okt 08, så dette blir spennende, tenk at han skal bli storebror :-) Må bare ta den andre testen, så skal jeg fortelle min kjære den gode nyheten :-)

Skrevet

Stilig!! Gratulerer så veldig mye:)) Håpet er aldri ute før det motsatte er bevist! Så kjekt for deg:)

Skrevet

UL gikk fint det:) Alt såg strålandes ut, frisk liten baby som ikke lå i ro så lenge at vi kunne se kjønn.. Så vi må vente litt før vi får vite.. Litt nedtur, samtidig som det egentlig spiller NULL rolle når vi fikk se at alt annet var som det skal:)

Skrevet

Så morro da, MajjaMedEn+ØnskeOmSpire! :) Du ble jo spådd graviditet nå i disse tider ;) Gratulerer! Får håpe jeg kommer etter om litt som også ble spådd graviditet i juli ;) Har el om 11 dager og er på 4 mensdag så jeg krysser fingrene for at vi har lit flaks denne måneden ;)

Masse lykke til med magen! :)

Skrevet

Så kjekt å se innlegget ditt!!!:):)

GRATULERER så masse!! NYT tiden framover med en liten baby i magen:)

Skrevet

Gratulerer både begge to!! Har fulgt litt med på deg, Majja, og synes det er kjempe koselig at alle symptomene dine viste seg å være graviditet. Hurra for dere og lykke til videre!!

Skrevet

TUsen takk alle sammen! Tror ikke jeg skjønt dette enda, herregud!! Tenk at det klaffet allerede i 6.pp denne gangen!!! Ååå, dette er så stort!!

Skrevet

Her må en bare gratulere:-)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...