Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Denne butikken har ikke post i butikk, syns det høres litt rart ut. . .
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg får mine pakker levert på en Icabutikk og må kjøre langt dit, utrolig irriterende. Grunnen er at LaRedoute ikke bruker posten men MyPack.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 måtte hente min på rimi danmarksplass, og de har heller ikke post, for det er det coopen vedsidenav som har. Men det er ikke vanlig post, derfor ica
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Jeg pleier å hente mine La redoute og Ellos pakker på Esso bensinstasjon. HM også. Har ikke med posten å gjøre men et annet leveringsfirma som har avtale med div butikker og bensinstasjoner.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Butikken har MyPack. Laredoute og Ellos sender som oftest med MyPack og leverer til nærmeste ICA butikk.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Måtte hente min (2 mnd etter) på en lokal blomsterbutikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå