lille_spira Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Nå har hun vært slapp og bleik i et par dager. Hun spiser litt lite, og drikker lite. Gir henne saft, juice og det drikker hun litt. Hun har ca 38,2 i temp. Ingen andre symptomer på at hun er syk, men ser jo på henne at hun ikke er seg selv... Hun har fått 8 tenner, så neste gang er det hjørnetenner som skal ut, og lurer på om det kan være årsaken. Skal ta henne til legen hvis hun ikke blir bedre, selv om jeg har liten tiltro til fastlegen, annet enn at de sier det samme leksa som alltid... dere skjønner kanskje... Syns det er så rart, hun kan leke og sånn også, selv om det ikke er det samme som når hun er frisk. Våkner om natta flere ganger og er sutrete og ekstra trøtt på dagen... Noen andre som har opplevd dette`?
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Det er helt vanlig med dårlig matlyst, lite søvn, uvel mage og feber ved nye tenner. Men man tar alltid barn til lege etter 3 dager med feber, rett og slett for å se hva som ligger bak feberen. Noen ganger er det tenner, men man jo ikke utelukke øreverk osv.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Da poden var syk ved omtrent samme alder (litt yngre) slet jeg med å få i han både vått og tørt. Da fikk jeg tips av legen om å gi litt fløteis slik at han skulle få i seg litt energi + amme så mye som mulig. (legen min har selv små barn, så regner med hun vet hva hun snakker om) Ønsker god bedring! Er ikke noe kjekt å være mamma når noe åpenbart er galt, men man ikke vet hva man kan gjøre for å hjelpe.
Overraskelsen Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Det kan være den 4. barnesykdommen. Da har de feber i 2-4 dager, og når feberen går over, får de utslett på rygg og mage. Gutten vår hadde det for ca en måned siden. Han er 11 måneder. Det er ikke farlig, og veldig vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå