Gå til innhold

Tilbakemld til Zazzy:)

Anbefalte innlegg

Hei Zazzy!

Ville bare gi deg en tilbakemld på din spå av meg tidligere i vår (9. april). Jeg var i en usikker periode, og lurte på hva du kunne se fremtiden bringe. Du så tilfredshet og kjærlighet, og at forholdet med kjæreste ville få nytt håp om jeg turte og satse.

Dette stemmer utrolig bra, det har tatt tid, og det har vært en prosess, men ting er faktisk bedre enn det noensinne har vært nå! Og det stemmer med reise/flytting, jeg skal flytte inn til kjærester iløpet av de nærmeste ukene:)

Vil bare takke deg for flott spå!

Hilseb Hattifnatti

PS: Om du har lyst og får opp noe: jeg lurer på om du kan se barn i nærmere framtid?

HAN: 161283

MEG: 240486

Igjen, hjertelig takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142082530-tilbakemld-til-zazzy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hattifnatti. Tusen takk for at du husket på å gi meg tilbakemelding, det setter jeg stor pris på! Så ikke denne tråden før nå fordi jeg har vært på ferie :) Så fint å høre at dere har det så fint igjen nå, det gleder meg :)

Eeevigheter siden sist jeg spådde (har visst tatt meg ferie, hehe) så føler meg litt "grønn igjen", men jeg får opp barn i nærmeste fremtid, litt usikker men tror det blir et lita jente. Tidspunkt er litt vanskelig å si, men tror det blir de aller nærmeste månedene..iallefall innen dette året. Får opp at dere har gått gjennom en stor omveltning, så skjønner det har vært en prosess for dere..men det var på en måte en bra ting, for føler dere er mye nærmere hverandre nå, og det å flytte sammen blir nok veldig bra for dere :) Masse lykke her! :-D Tror nesten at det ikke tar lange tiden etter du har flyttet inn før du blir gravid jeg, får graviditet opp veldig sterkt nemlig.

Masse lykke til videre Hattifnatti :) Klem

Hei igjen Zazzy:)

Skulle bare mangle om du ikke fikk tilbakemld fra de du er så flink til og spå:) Blir du ikke sliten av og spå så mange? Det iallefall veldig imponerende det du gjør:)

Stemmer veldig godt med stor omveltning, spesielt for han sin del, men også for meg. Og det er helt korrekt at vi er mye nærmere hverandre på et helt annet nivå enn tidligere.

Jeg vet man skal ta alt med "en klype salt" og jeg velger og ikke leve etter hva som blir spådd verken i horoskop eller kort, men i det tilfelle at du så mye kjærlig/lykke etc i fremtiden gjorde at jeg turte og satse litt ekstra, fikk litt ekstra tro på at det kanskje ville fungere, redda faktisk hele forholdet - sprøtt nok!

Nok en gang masse takk, jeg gir deg tilbakemld på om det stemmer med graviditet, blir spennende og se;)

Klem

Hattifnatti

Oi så morsomt å høre Hattifnatti! Ja noen ganger trenger man et dytt i en eller annen retning, og det kan hjelpe at noen utenforstående kommer med et råd (spåing eller ei) for at man skal skjønne hva man egentlig vil og skal satse på :)

Jo det er slitsomt å spå mange på rad, merker jo noen ganger at jeg begynner å bli mer og mer usikker på det som kommer opp, og det er et tydelig tegn på at jeg burde ta en pause! Men jeg synes det er kjempemoro å få øvd meg, og det er veldig givende å få gode tilbakemeldinger, det får meg til å ville fortsette å bli bedre :)

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...