ida87_thea_andrine Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har ei jente på 2 mnd som får mme på kvelden før hun skal sove og hun sovner som regel kl halv tolv med et kvarter fra eller til..... Da kan hun vokne alt fra halv 7 til nesten klokka 9 og jeg bar lurte på om det er flere som har det sann?? Børe jeg bare være glad for det eller er det ikke bra??
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Hadde min sønn sovet så lenge da han var 2 måneder, ville jeg vært VELDIG glad. Det går nok fint, de våkner når de er sultne.
litenmensøt Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Burde jo være greit det. selv sov min tulle fra 9 til 8 fra hun var en måned (jeg ga henne bare mm) men det snudde brått når hun var 4 mnd. Jeg pleide alltid å sjekke henne med jevne mellomrom, ved å røre litt på kinnet eller hånden hennes, for selv om det er deilig når de sover så lenge blir en jo samtidig litt nervøs. :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Tutta mi sov en periode fra 8 til 8 neste morgen. Det varierer veldig men hun sover som regel heeele natten av seg selv. Legger henne 7-8. Så våkner hun 6-7. Er bare noen barn som sover godt Så lenge hun legger på seg nok så er det helt fint.
ida87_thea_andrine Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2010 så flott!! Da er jeg bare glad til jeg da=)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 ini er 3 mnd og sover fra 20-21 til 07-08 Som regel uten avbrytelser på natta men til tider er han litt urolig om natta. Da får han som regel smokken og da sovner han igjen:) Nyt det, det er deilig å sove hele natta ikke sant?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 HS sa forresten at selvom de kanskje trenger mer mat(om de ikke legger nok på seg) så skal man ikke begynne å vekke de på natta og de sover. Da skal heller babyen få mer mat på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå